¤#_JaMa!cAa@_&_ßrAz!Ł_#¤

09.04.2005., subota

¸¨L!v!nG..oR..tO..DiE¨¸

xcy aloha!vec od 1 tj se ne cujemo moram vam puno toga za rec!ko prvo ove dane se osjecam malo cudno!kao da mi se svijet raspada...da mi padne!neznam više ništa,htijela bih biti mrtva ali istovremeno živjeti..nije mi super ove dane!osjecam da sam ljuta na nekoga,istovremeno izgubljena i tužna.Neznam što mi se događa.Da,ljuta sam na jednu osobu,ali nije jedina ima puno te osobe koje me živciraju.Ali nažalost neznam ništa,šta mi se događa,što mi je.Ljuta sam na puno osobe koje sad necu rec ime jer ne bi bilo fer iako bih htijela.Ako ta osoba na kojoj sam ljuta procita ovo što sam napisala shvatit ce puno toga.....
stvarno neznam šta bih rekla...moram puno toga napisat!
evo prije 5 dana poslao mi je poruku ~I~ i pitao mi je ako želim izac s njim,a naravno ja sam mu rekla da..to nije sve naravno da sam bila sretna i još sad negdije u srcu sam sretna!hm. stvarno neznam.Imam neki cudni osjecaj kao da me netko prevara kao frend...jer zna puno toga šta nesmije rec! evo naprimjer jucer nisam htijela bit živa zbog par stvarcica koje mrzim i nemogu podnjeti!


kadkad život je jako cudan i mislim da nebi smijela bit ovdije...
napravila sam ovaj blog zato što moram izbacit sve što mi se dogodi i moram izbacit sve tu ljutnu negdije i tu tugu...jer tako nemogu živjet..naravno ljuta sam ali ne osjecam toliko tuga!neznam...
i sad neznam što bi radila... neznam kako ce mi bit,ako cu se osjecat bolje ili još GORE nemogu ništa!ako ce mi tako ic dalje neznam što cu...

hvala ljudi što ste me citali.....i nadam se da cete mi nekako pomoc!unaprijed hvala....
- 17:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

¤×¤×_JaMa!cA@a _ ßrAz!Łl _ Cußa@A _ H@Wałłłłł_פפ

-malo o meni:
-smeđe oci
-crveni pramenovi
-volim motore
-volim zajebavat ljude
-volim ljeto
-volim život
-i volim sve oni koji su mi blizu
ThIs aNd AlL fOuR hOuR

˝¨B..Ł..o..G..g..E..r..!¸¨˝

....<....>....

Gdije sam vidjeo taj cvijet,
gdije sam vidjeo taj camac uspomena,
na cijem pramcu pamtim ruke tvoje,
na cijem tijelu pamtim srce andjela sa
nebeskih visina,koji jai je od
tmina mojega uma

Gdije mi je ostala pamet,
gdije ispala mi je karta,
gdije bila su ona vrata?
gdije ono sretnoh brata?
gdije,gdije ostala si ti?
gdije smo to zivjeli mi?

na cijem ramenu
place kamen spokoja
kad ga uzmes
iz njegove sudbine
sretne ili
nesretne on pati
vise nego ti
ali ti to nevidis
covjece kameni.

*baci bubanj u mrak
i seci plazom kad ugrize
te rak.. bam bam bam bam..
jedi sto volis
nemoj da se molis........
kada tesko ti je,
reci mi sto ti je......
da da..reci molim te,
reci dali volis me.........
ne moze ti biti,
dosta mene,
jer ti znas
da mislim na tebe....,
zato gasi svijece,
i podaj se meni,
ja nisam vrag
znas to dobro,
ali biti cu tu
i ako me trebas..
upali me

FINISH

`˙´S-m-S__pOrUk!cA´˙`

usnama cu dotaknuti snene okice,lagano poput leptirovih krila,ljubit cu te nježno dok polako budeš odlazila prekrasnom stazom snova

V=ečer je prošla
O=pet ce doci
Ł=ijep je život
!=to ce proci
M=islim da te volim

T=o nije sve,
E=vo još jednom volim te

vazno da samo negdije postojiš...da postojiš i da me voliš,vazno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kad kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,bila sam te u zaborav dala.al uzalud zadrhti mi srce kad sam te sa drugom ugledala!vrati se majmune!

vec odavno nada u mom srcu izcezla da cu pronaci luku gdije cu se skriti,usred olujnog mora nadjoh tebe...tebe luku moju gdije cu vjecno biti!