Evanđelje po Luciferu

četvrtak, 09.03.2006.

Mi smo Sevini, Seve je naša! Od čakije do štikle

Evo ne mogu opet da se divim Sevi i hvalu joj iskazujem, pa ću se i u njen fan klub morati upisati! Jer je najme uza sva druga dobra koja je svojom štiklom učinila, i meni donijela rekordni posjet u 24 sata!

Naime, jučer sam napisao komentar Domina vas razobličuje, i postavio ga u 12:05, a spomenuh ga i objavih neke dijelove i na forum.hr, postavio sam u forumu "Ljubav, erotika, seks" novi topic Domina Severina, a Forumu politika pokrenut je već bio topic na tu temu, koji su (s mnogo razloga) prebacili na podforum "Luda kuća", posve ispravno, i sad pazite statistiku: ima do sada 795 čitanja, a 794 odgovora, LOL svatko ima što za reć! I sad kažite, da Seve nije genije, kada je ovako široki performace organizirala! Moje je javljanje na 31. stranici, a na 32. su, tko zna zašto i kako, zabrijali o Titu i o Kumrovcu! :)) Ajd' ono, Stari je volio dobre ženske, Seve bi mu se sigurno svidjela, a bogami i on njoj, bio je pun šarma onako u godinama k'o Šon Koneri, okrenuo je Sofiju Loren i još razne, sve prima roba! :)

I od tada do danas u 12:05 imao sam 165 hits! :) Prosjek mi je 40-ak, s čim sam, kako rekoh, do sada bio zadovoljan, jer naravno znam, da ne pišem za mase - a sad dalje ne znam što ću, nabit ću sam sebi komplekse, :( ja sam vam jedna nježna dušica, to ste valjda već primijetili? - a dosadašnji rekord u 24 sata bio je samo 74, to bijeapše 24. siječnja, zaslužan je bio tekst Sotona nas je godinu dana posjećivao… - Možete li pogoditi autora?.

A evo, Opatija gradi novu dvoranu sa 2000 mjesta, da bi mogli organizirati Eurosong iduće godine, jer nema frke, Severina forsirano pobjeđuje!!

Nego, ovo vam i nešto najnovije, sa www.gay.hr, komentar pod naslovom Opanak i štikla, piše Tetka Kristla!

Kao sudionica Domovinskog rata, ja nisam počinila ratne zločine. Pa me nisu zvali u Hag te sam umjesto u ćeliji još u svojm štiklama, sretna među svojim narodom. A nisam bila ni ustašica! Nisam pisala ni rasne zakone! A Srbe (osobito ako su obdareni) voljela sam gledat u svom budoaru, a ne na vrbama! Stoga sam ja, zajedno sa svojim malim homoseksualno-lezbijskim društvom iz ugla – vjersko-politički gledano – dosadna do jaja!

To, međutim, ne znači da me ne treba umlatit. Ako nisam klala Srbe, nosila sam štikle!

Inače sam jako sretna i sa sintagmom: “alkarski momak”. Vjerojatno ju je smislila neka moja predšasnica, Pratetka Kristla, još u vrijeme dok su joj nadirući Turci tucali biber u avanu!

Ko tebe kamenom, ti njega štiklom!


U Glasu Slavonije, pak, Miroslav Filipović, povezujući čakiju i štiklu, lijepo uočava seksualnu vezu s domina-fetišem, na koji sam vas upozorio:

Od djevojke sa sela koja je bosonoga gazila travu zelenu, Severina je postala dama u štiklama na čijem zvjezdanom putu trava više ne raste. Njezina estradna tranzicija uspješno je okončana. (…) (Gola, a čedna!), Kirka i bogobojazna djevica u istom tijelu. Ojda-da ojda! (…) U tom smislu je i Severinin pjesmuljak postorgijastički izdanak istog onog kulturnog miljea nastalog na ritmičkoj podlozi epskog deseterca koji je donedavno fetišizirao “mušku” čakiju ("Koga moja čakija ubode, ne treba mu ni kruha ni vode"), a danas “žensku” štiklu.


E bogami, dosta se nakupilo toga, ha? Ajd da vas više ne davim. Nastavak napisao o đavolovom penisu odgađam za sutra!
- 15:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.