Jaksha Horvath

četvrtak, 09.02.2006.

Jazz fest

U veljači prošle godine u Osijeku je organiziran međunarodni festival jazza. Budući da stvarno ogromni kapaciteti hotela Central nisu bili dovoljni za sve osječke ljubitelje jazza i da je festival bio i više nego uspješan, organizatori su tu manifestaciju odlučili ponoviti i ove godine. Svaki je sastav odličan jer su svi razvili vlastitu percepciju jazza i svi do jednoga su vrhunski glazbenici, da ne kažem virtuozi sa konzervatorijem redovito završenim u inozemstvu a nerijetko i preko bare. Budući da sam prošle godine propustio taj hvale vrijedan spektakl, ove godine si to nisam mogao dopustiti. U kavanu Central sam ušao u petnaest minuta ranije(20.45h) kako bi uhvatio neko dobro mjesto. A tamo... Već sve dupkom puno i to ne samo ogroman prostor gdje je bila smještena bina, nego i susjedna prostorija pa su djelatnici hotela razmaknuli zastore koji odjeljuju te dvije prostorije, kako bi svi mogli vidjeti izvođače. A da ne spominjem one sretnike koji su uspjeli uhvatiti mjesto na galeriji. Ali hvala Svevišnjemu, ima ljudi koji ne razumiju jazz pa mi se u zadnji trenutak ukazalo mjesto koje je,ustvari, bilo jako dobro pozicionirano. E onda je oko 9 i 10h na scenu stupio Zajče, Nizozemac hrvatskog podrijetla sa svojom veselom družinom jazz čaronjaka. Poslije 23.30h me svladao umor unatoč dvijema kavama koje sam popio u međuvremenu, pa sam morao prestati uživati u vrhunskoj izvedbi i pokupiti se kući. Festival traje do petka i toplo ga preporučam svim ljubiteljima jazza, a i onima koji to nisu, jer takav bi događaj bilo šteta ne vidjeti. Mislio sam staviti slike,ali su loše jer je bio mrak a slikao sam mobitelom.

- 14:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #