...marihuana..i mal slikica...

MARIHUANA

Možda je prošao i život cijeli
od onoga dana kad smo se sreli
i kad ugledam te oči plave
i boje kose pokošene trave.
Al, pomislih lijepa je ona
i začuh zvuke onoga zvona
što u smrt zove polako
a da sam znao vječno bih plako.
Ruku mi pruži kao da pita
voliš li polja puna žita
ispružih ruku ruci što drhta
ispružih ruku vapaju smrti.
I tek tada znam pred kim stojim
pred onim što živi u snovima mojim
ispijena i blijeda lica provodeći noći i dane
u dimu MARIHUANE.
Htjedoh da ljubavlju istjeram drogu
jer što je ona skrivila Bogu
zvala je noći i zvijezde da joj sude
htjela je da voli i voljena bude.
Uzalud bijahu sve molitve moje
umriješe oči plave boje
i od tada preklinjem svijetlo dana
i zlo što ga donosi MARIHUANA.
Ana djevojka kestenjaste kose i imena
što ga hiljadu djevojaka ima
i koje će jednoga dana
otići tamo gdje i moja Ana.
Na njenom grobu zaplakah prvi
ispisah riječi kapima krvi
umrla je u smiraj dana
bila je lijepa i zvala se Ana.
A znala je da narkomani dugo ne žive
i da se kratko svojim snovima dive
voljela je da bude svoje
voljela je drogu a možda i mene.

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

...**JAAAaaa**...

tu pišem ispočetka...ja sam ketty...živim kraj zaprešića (bistra)..rođena 15.7.93, račica...*prava pubertetlija*..tvrdoglava, jaaako osječajna (nisam emo...da...), plačljiva, promjenjiva raspoloženja, loše sreče s ljubavi i prijateljstvom...uf ma dosta sam nabrajala, ak sad sve velim nebudem vam niamlo zanimljiva...=)

idem u 8.gimnaziju na gornjem gradu..u zg-u...yep

...**opet JAAAaaa**...i malo anđela...

volim: puuuno točkica sam da napomenem...frendove, family, milku, ljubičastu i crnu, komp i msn, mob, dečke, buraza, cugu, staru školu i društvo (bilo nam je dobro u osnovnoj =))starke, anđele, kišu, sport (posebno košarku koju sam dugo igrala, kasnije i sve ostalo...), dinamo, skoro sve kaj vole mladi...ne volim: uf, laži, bahatost, tučnjave....zapravo loše stvari...slušam:nekaj mal domačeg (prljavci, hladno pivo, nekad connect i to tak kaj mi se sviđa) i strano (avril ,nekad pink, ma ništ posebno, ono kaj mi se sviđa, nabavim)...neslušam: starce....ma zapravo u zadnje vrijeme sve slušam, čak i njih.....



Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons








Free Music

Free Music



Free Music

utorak, 29.04.2008.

post na brzaka

je moja boja plava, pa da iam srama nebi se tak obukla za sutra al dobro...roflnaughty
kupila sam ljubičaste hlače i presretna sam...fkt su mi super i to mi je valjda događaj mjesecasmijehfino
inače niš novo..i dalje iam dečka....a znate vi kak je to komplicirano...nije da ga volim al stalo mi je do njega na neki posbean način...i teško mi je ostavit ga kad mi svi pričaju da me voli i on isto, i da me nikad nebi prevario..nikad se ne svađa s menom, makar sam ja nekad u pravu okrene sve na šalu i popusti...sve bi napravio za mene...predobar je...al meni je to sve ipak malo ozbiljno, a ja ipak iam 14.god....da,da....a on 18 i pol...al dobro....moram jako dobro razmislit kaj ču s njim...možda ga ne zaslužujem jer ga ne volim dovoljno...il jer je predobar za mene....me neznam...moram ja to sama zaključit kaj je najbolje za mene al isvaki savijet cjenim... (help with cerekcerekcerekcerek)
zaključila sam da volim kad mi se sviđa 5 dečkiju odjednom znam da ni s jednim neču nikad bit al ipak...kad ti neko uljepša dan kad te vidi..slatko cerekdead
danas sam bila na kavi s jednim dečkom i zapravo sve je ispalo glupo....mislim moglo je i gore al ipak...msilim frend mi je...zbilja...ima curu...:smijeh...i ja dečka (nije da nas to sprečava)....ne, šalim se...
u subotu je reko curi da sam mu sestrična jer je bila jaaaaaaako ljubomorna na mene fino....naughty.....čovječe kak je izgledala puknucublabla..i onda svi kao da sam mu sestrična...a stvarno nije niš bilo osim par pusa U LICE jer i moj dečko je bio tam i nije se naljutio ni ništa....on nikad nije ljubomoran, nikad...
frendici idem na ročkas u subotu i sam da ne završim u jednom disku u blizini jer ak ču ič tam moram pit (tam nemreš bit normalan) i onda bi si mogla nač nekog i to nebi bilo dobro....nadam se da čemo ič nekam van u zg....
sljedeči put kad dođem stavit ću par svojih slikica na blogu pa čete znat kak ludo izgledam..heh

sad sam lagano u žurbi..stavim vam svoje slike i promjenim pjesmu do sljedečeg puta....voljam sve ljudeke kaj dolaze na moj blog i ki$$am vas sve...thumbupkisskisscerekdeadkiss
P.S.volim i neke kaj ne dolaze na blog jer niko nezna za njega....hhihihi
cerekcerekbudite zaljubljeni....cerekcerek



komentiraj (38) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.