...marihuana..i mal slikica...

MARIHUANA

Možda je prošao i život cijeli
od onoga dana kad smo se sreli
i kad ugledam te oči plave
i boje kose pokošene trave.
Al, pomislih lijepa je ona
i začuh zvuke onoga zvona
što u smrt zove polako
a da sam znao vječno bih plako.
Ruku mi pruži kao da pita
voliš li polja puna žita
ispružih ruku ruci što drhta
ispružih ruku vapaju smrti.
I tek tada znam pred kim stojim
pred onim što živi u snovima mojim
ispijena i blijeda lica provodeći noći i dane
u dimu MARIHUANE.
Htjedoh da ljubavlju istjeram drogu
jer što je ona skrivila Bogu
zvala je noći i zvijezde da joj sude
htjela je da voli i voljena bude.
Uzalud bijahu sve molitve moje
umriješe oči plave boje
i od tada preklinjem svijetlo dana
i zlo što ga donosi MARIHUANA.
Ana djevojka kestenjaste kose i imena
što ga hiljadu djevojaka ima
i koje će jednoga dana
otići tamo gdje i moja Ana.
Na njenom grobu zaplakah prvi
ispisah riječi kapima krvi
umrla je u smiraj dana
bila je lijepa i zvala se Ana.
A znala je da narkomani dugo ne žive
i da se kratko svojim snovima dive
voljela je da bude svoje
voljela je drogu a možda i mene.

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

...**JAAAaaa**...

tu pišem ispočetka...ja sam ketty...živim kraj zaprešića (bistra)..rođena 15.7.93, račica...*prava pubertetlija*..tvrdoglava, jaaako osječajna (nisam emo...da...), plačljiva, promjenjiva raspoloženja, loše sreče s ljubavi i prijateljstvom...uf ma dosta sam nabrajala, ak sad sve velim nebudem vam niamlo zanimljiva...=)

idem u 8.gimnaziju na gornjem gradu..u zg-u...yep

...**opet JAAAaaa**...i malo anđela...

volim: puuuno točkica sam da napomenem...frendove, family, milku, ljubičastu i crnu, komp i msn, mob, dečke, buraza, cugu, staru školu i društvo (bilo nam je dobro u osnovnoj =))starke, anđele, kišu, sport (posebno košarku koju sam dugo igrala, kasnije i sve ostalo...), dinamo, skoro sve kaj vole mladi...ne volim: uf, laži, bahatost, tučnjave....zapravo loše stvari...slušam:nekaj mal domačeg (prljavci, hladno pivo, nekad connect i to tak kaj mi se sviđa) i strano (avril ,nekad pink, ma ništ posebno, ono kaj mi se sviđa, nabavim)...neslušam: starce....ma zapravo u zadnje vrijeme sve slušam, čak i njih.....



Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons








Free Music

Free Music



Free Music

subota, 23.02.2008.

napokon malo vremena da dođem na blog..iam novu pozadinu jer neam pojma kad ču imat vremena napravit svoju pa....nekaj sam napravila pa su mi sad svi tekstovi podcrtani, al dobro, kaj sad...ne zgleda tak loše (valjda)...uf ovi tjedni mi užasno brzo prolaze, dođe pon, a ja kukam kak nisam ništ naučila i odma dođe petak,...al prije mi nije sve tak brzo prolazilo....
u šk je o.k....zapravo baš su mi o.k.ljudovi iz razreda...fino..hih...s burazom sam se posvađala prošlu subotu,kad je on...grrrrr...madheadbang..nema veze...jedino me jedan frend muči...zajeb*** smo jednu curu da smo skupa i sad on svima priča da smo skupa (kao dosadno mu je pa ih sve podjeb**)...sad sam ga opomenula da to više ne radi, pa ču vidit kak če bit...
bila sam neki da nu tesli....smijehyep...rofl..naughty..smijeh...i vidla jednog kjut dečka cerekcerekcerek...da,da...mislim da mi uljepšo cjeli tjedan...cerek..onak, on mene gledao, ja njega...mislim nije da sam sad zaljubljena il kaj, al sam baš bila happy kad sam vidla zgodnog dečka...naughty...hih...
e da, sam da ispričam...jučer pod odmorom kad smo išli u neki dučan, nikad nisamo išli tam i sad ono bezveze idemo vidit kaj ima...i nutra 555 ljudi, ovi svi iz šk kupuju nekaj za žderat...njami...i žena nas zaključa nutra da nebi neko nekaj ukro...i onda naplati 10 ljudi pa otključa i onda opet zaključa....ja pošizila burninmad...još pričam s curom iz razreda kao da nejdemo više u taj dučan da idemo inače u prehranu di i prije a meni ova glupača veli pa onda odi u prehranu.....mislim išla bi da me nisi zakjučala, još nas je mogla kidnapirat...a glupača se meni tam priča a niko se nije njoj obračo....ja nisam mogla vjerovat da ima takvih ljudi....al dobro...događaju se meni čudne stvari dead....
ay niš...idem vas malo komat....uživajte kiss



komentiraj (33) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.