Micky Mouse

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
govori o autima

Nezaboravite ovo pogledati

blog mog prijatelja

Candy Shop

partyuzivajte i gledajtenut

Bozicne avanture

04.01.2007., četvrtak

Seat Altea



Seatova Altea prvi je model kojim je španjolski proizvođač predstavio novi dizajnerski identitet, kao i filozofiju pružanja užitka u vožnji, uz dinamične vozne osobine. Jedna od izvedbi koja najbolje utjelovljuje novu filozofiju, a koju smo imali priliku testirati, jest ona pokretana dvolitrenim TDI motorom i DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Iako je već prilično česta pojava na našim prometnicama, Altea i dalje plijeni pažnju dinamičnim dizajnom, usprkos velikoj sličnosti s većim i novijim Toledom. Kompaktne dimenzije, upadljiva boja i specifični 17-inčni aluminijski naplaci dodatno pridonose Seatovoj upadljivosti.


Da Altea nije uobičajeni obiteljski monovolumen, jasno je već pri prvom pogledu na izrazito profilirana sportska sjedala koja besprijekorno drže tijelo. Impresivan dojam ostavlja i odličan položaj sjedenja za trokrakim upravljačem, koji upućuje na velik užitak u vožnji.

Dizajn interijera je donekle domišljat i originalan, iako ni po čemu poseban, dok je za pohvalu visoka središnja konzola, čije su kontrole za klimatizacijski i audio sustav pregledne i nadohvat ruke. Korišteni materijali, premda tvrdi na dodir, vrlo su kvalitetni i trajni. Ponuda prostora na stražnjim sjedalima prilično je zavidna s obzirom na kompaktne dimenzije, a prtljažnik volumena 410 litara spada u prosjek klase.

Dvolitreni TDI turbodizelski motor poznat je iz raznih modela Volkswagena, Audija i Seata te hvaljen zbog velike elastičnosti i skromne potrošnje. Četverocilindraš raspolaže sa 140 KS pri 4000 o/min, dok je 320 Nm okretnog momenta dostupno već od 1750 o/min. Iako motor nešto glasnije i grublje radi, nakon početne inertnosti ispod 2000 o/min slijedi navala snage koja ubrzanja pri svakoj brzini čini vrlo impresivnima. Zahvaljujući hvaljenom šesterobrzinskom DSG mjenjaču s dvostrukom spojkom Altea postiže ubrzanje s mjesta do 100 km/h za svega 9,8 sekundi, brže nego u izvedbi s klasičnim, ručnim mjenjačem.

Izmjene se mogu okarakterizirati kao nenadmašno brze i tečne, bez imalo prekida ubrzanja prilikom izmjena. Osim uobičajenim automatskim, brzine su mogu izmjenjivati i tzv. tiptronic režimom rada. Zbog spomenute brzine i tečnosti DSG je nesumnjivo ponajbolji automatski mjenjač u klasi, dok neovisno o impresivnim performansama i dalje omogućuje skromnu prosječnu kombiniranu potrošnju od svega šest litara na 100 km.

Unatoč nešto tvrđe podešenom ovjesu, Altea nudi uzornu udobnost i na lošim prometnicama. Pritom nudi i predvidljivo i sigurno ležanje koje ulijeva povjerenje prilikom brze vožnje zavojima. Takvoj vožnji pridonosi i servoupravljač zavidne preciznosti, koji bi ipak mogao ponuditi više povratnih informacija. Odličan dojam snažnih kočnica djelomično narušava samo pedala koja katkad otežava precizno doziranje. Sve u svemu, Seatov kompaktni monovolumen pruža dojmljiv užitak u vožnji te omogućuje izrazito brzu vožnju.

Premda se ne ubraja među najprostranije monovolumene u klasi, Altea je svakako jedan od dinamičnijih modela. Posebice u izdanju s izvrsnim DSG mjenjačem koji u kombinaciji sa snažnim a štedljivim TDI motorom nudi impresivne performanse. Altea u takvom izdanju i s paketom opreme Stylance stoji 24.488 eura, što, kada se uzmu u obzir kvaliteta, performanse, užitak u vožnji i oprema, smatramo isplativom investicijom.


Proizvođač: Seat
Model: Altea 2.0 TDI DSG
Vrsta motora: dizelski, 4 cilindra
Obujam: 1968 cm3
Snaga (kW/KS): 103/140
Potrošnja (l/100 km): 5,1/6,0/7,4
Ubrzanje (0-100 km/h): 9,8 s

Maksimalna brzina: 201 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4280/1770/1570
Cijena do registracije: 24.488 eura

- 09:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.