Cursors

e sad malo politike - ja ja i green day - Blog.hr
< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja sam ludaca kojoj je dosadno a za ostalo cete saznat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ludaca..........
*rhcp girl*
bezzz komentara...
zečić

Basket Case (Live Video) Video - Green Day lyrics
Green Day Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com



Time Of Your Life
By Green Day
BestVideoCodes.com




Wake Me Up When September Ends
By Green Day
BestVideoCodes.com

mA DOSADNO MI

rofl
rofl
rofl
bang
bang
burninmadburninmad
greedy
headbang
mad
mouthwash
naughty






petak, 22.12.2006.

e sad malo politike


Ma neznam sta da pisem pa cu o politici!
Ali američkoj.......................................................
Oni koji me poznaju sigurno znaju o kom cu pisat...........................
a za one koji me neznaju mpisat cu o georgu bushu............
MA stvarno american idiot sta on sad radi u tom jadnom iraku
i tak su siromašni ko neznam šta još i on..........................
sad je neki dan objavio da gubi u iraku pa ce poslati još vojnika.........užas
ja mislim da ce on u povijest iza hitlera ako tako nastavi...........užas
pa neznam kak ce se to nastavit jadni ti ljudi ni izač iz kuće nemogu
al pošto ja neživim u americi,nisam puinoljetna i nemam veze s npolitikom sam ću to
za sad objavit!
a sve sto ja mislim o njemu je ukratko:madheadbangburninmadpuknucublabla



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.