Cursors

Ma neznam - ja ja i green day - Blog.hr
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja sam ludaca kojoj je dosadno a za ostalo cete saznat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ludaca..........
*rhcp girl*
bezzz komentara...
zečić

Basket Case (Live Video) Video - Green Day lyrics
Green Day Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com



Time Of Your Life
By Green Day
BestVideoCodes.com




Wake Me Up When September Ends
By Green Day
BestVideoCodes.com

mA DOSADNO MI

rofl
rofl
rofl
bang
bang
burninmadburninmad
greedy
headbang
mad
mouthwash
naughty






četvrtak, 05.10.2006.

Ma neznam

ma glupača DORIS opet neš sere...ma ništ.....nutnut
ma glupača MIRNA opet tu luduje...ma niš....deaddead
a ja tu sjedim i šutim....smijehsmijeh
ustvari neda mi se pisat pa diktiram many da piše...
a ona je jako kul i zakon....smijehnutrolleyes
a sada nešto pametno:ako niste čuli green day radi neku pjesmu
s U2 baš me zanma kak če to ispast a ja vam baš i
nevolim U2 al nea veze,valjd če dobro ispast?????
ma sigurno če dobro ispast kad je tu green daysmijehsmijehsmijeh
i eto.kraj.

evo malo slika od pirata s kariba (moj najdraži film)
a johny depp.......žnjcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a sada malo...pa green daya naravno.....smijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i za kraj malo d kruga (d best hororac)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je za zakon nastavnicu iz njemačkog

Image Hosted by ImageShack.us

KRAJ...nemogu više ništa pisat.neda mi se.many.



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.