The best damn thing

utorak, 17.04.2007.

AAAAAAAAAAAAAAAA.....

JOJ....ubit ću se zbog ovog GLUPOG KOMPA.....tak je jadan.....ovo mi je treći put da pišem jedno te isti post!!!!headbang...brijem da bi sad nekog ubila da je pored mene..npr gđu. vranu(..mislim nju bi i ovako i onako kad tad ubila..)...bez obzira kaj mi je danas rođendan...živćana sam..i brijem da ću puknut........puknucu......jesus......da,da ljudi ja imam 14 godina.....oh je,oh je....a sad da pređemo na gđu. vranu.....mislim da za neke nije više gđa. vrana al za mene je..i ostat će....i to vrlo rado...meni nije jasno kak nekome ona može bit super nakon brdo tračanja o njoj i dana kad je nebi mogli smislit....fkt to nemogu razumjet...al dobro....ili ti isto govoriš kak je dan prekrasan jer je nema u školi...a kad dođe grliš se s njom i...da...fkt me ti ljudi mogu izživcirat...eek..i umjesto da mi danas dan bude zato kaj imam 14 godine....ja se živciram radi fucking VRANE....daa...yes
al ak ima i takvih ljudi i s tim se moraš pomirit...e da ljudi ja sam opet IN LOVE.....cerekcerekcerek!!!!....neznam zakaj al ta mi se osoba po stoti put sviđa..al ja se njemu ne sviđam....i to je tužno,on ne shvaća da sam ja luda za njimno
Image Hosted by ImageShack.us
.....i ovaj put to niko neće saznat..osim....jedne cure...naughty..ha,ha,ha(zlobni smijeh)
sorry...****..al to više nisi ti....da..nije važno zašto....da....zijev
napokon sam odlučila stavit spot od avril..
pa evo
.....

pjesma..i spot su baš ZAKON..barem meni....a sad idem i poszz svima koji su me komali...a i ostalima....ki$$ & pozzkiss
Image Hosted by ImageShack.us

- 17:17 - Komentari (94) - Isprintaj - #