The best damn thing

nedjelja, 08.04.2007.

...OP,OP,OP..NOVI POSTEK

Evo..ja sam se sjetila napisat još jedan post...praznici su poćeli..već odkad..al nema veze...tnx svima koji su me komentirali....a vašim prekrasnim komentarima sam shvatila..i odlučila..da neću brisat blog...a oni kojima se ne sviđa moj blog..nebi ga trebali komentirati..tako da sam ja svim anonimnim zabranila komentiranje..go maya,go maya...e da Sretan Uskrs...svima...da...ajoj..neznam kaj da pišem...tak da će danas oćito biti malo kraći post..pa idemo sa pozzevima...pozzam:zaljubljenu Galecerek,ludu andynut,Njuyes,lukićkuthumbup,Vekicudead,Anu M.greedy....i još puno njih..sorry ak neke nisam pozzala ali nemogu se svih sjetit..sad sam nabrojala ljude s kojima se češće družim..tak da...evo još sam zaboravila Loruwink,berukiss i Niku(CARICU)rofl..i Niku...onu drugu...(naughty girl)...a sad idem..KISS SVIMA!!!wavemahwave!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:30 - Komentari (56) - Isprintaj - #