The best damn thing

četvrtak, 29.03.2007.

evo me natrag...

Čekala sam stoti kom da napišem novi post..da..kaj god..al mi se nije dalo...svakaj se dogodilo u ovo vrijeme dok nisam pisala...pa odkud da počnem...???U utorak sam radila sa vorihicom plakat za fucking zemljopis,nismo znale kak da napravimo naslov...(e sad počinje najbolje)..vidjele smo Silvia u školi i znamo da on radi dobre grafite pa smo ga pozvale da nam napravi naslov!On je došo.....prvo je reko da neće,pa da oće,pa neće....i tak cijelo vrijeme..onda smo morale čekat da pojede..twix...!Napokon je poćeo...sve je bilo ok dok se nije počeo glupirati...i usrao nam cijeli plakat....sa fucking naslovom...pošarao nam je plakat...otrgnuo komadić plakata da bi zapisao kaj treba napravit doma...(reko je da će nam napravit doma)....malo je falilo da uzmemo škare i odrežemo mu KOSU!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbang!!!!!!!!!A onda se pametna Matea dosjetila da napravimo referat..napokon smo ga se riješile(silvia)...i onda kad smo odlazile lik nam se smijao.....očekivao je da čemo dobit sulju.....ali mi smo dobile 555555555!!!!!jeeeeeeeeeeeeej!!!roflroflroflroflroflroflroflrofl
roflroflroflrofl:!!!!usput bila sam danas na porti..iskreno bilo je dosadno...čudo ali da....a dobro idem sad nemam o čem više pisat....kiss svima!!!kisskisskisswave!!!!
Evo još jedna slikica!!!

Image Hosted by ImageShack.us
još jednom kiss svima...!!!pozzdead

- 16:24 - Komentari (36) - Isprintaj - #