The best damn thing

nedjelja, 25.02.2007.

.......!!!

Hej!!!Ljudi!!!!došla ja natrag...uuuuuu,dosta se toga događalo dok me nije bilo!!!
yesZnaći...hm...od kud da krenem!!!!!
....LJUDI ZALJUBLJENA SAM!!!!!cerekcerekcerek!!!!
..nije bitno ko je...sisterka me UŽASNO nervira,nonstop se svađamo
.........jooooooj......headbangheadbangheadbang...nemogu vjerovati..ja se živciram radi NJE?????
Pa to nije moguče..ili je...????..kaj god!!!!
!Prošli tjedan su neki osmaši...kao što su Kovač i Potelj...skupljali potpise da se naša škola ponovo zove OŠ KARLO MARX??????
Prvo su skupljali olovkom potpise,a onda su se zeznuli....
.ja bi poludila...nakon negdje oko 70 potpisa oni idu ponovo skupljati sa KEMIJSKOM!
!...ludi su..a kaj čete mora biti i takvih ljudi???
......Jako se ljutim na jednu osobu..tj..."frendicu"...cura mi skroz..ide na živce.
.nije bitno ko je...!!!!!..headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbang!!!
JEL VAM SAD JASNO KOLIKO ME nerva!!!!headbangburninmadpuknucu!!!
..ok moram ići..pozdraf svima!!!!kizzmahparty!!!

- 08:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #