The best damn thing

četvrtak, 01.02.2007.

natrag!!!

Danas sam bila na ispravku iz matke i nadam se da ću dobit 5 ili 4!!blablablablablablablabla!!Sutra idemo u kazalište gledat ljepoticu i zvijer!!!!Neću bit na povjesti!!JEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!...Čekaj malo..pa neću biti ni na KEMIJI!!!!!!JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!JO KAK SAM HAPPY RADI TOGA!!roflroflrofl!!!Jućer sam bila na engleskom i pisala sam esej o intarnetu..to je bio kao test,nakon toga je nika pola sata pisala na mom mobu poruku...umjesto da stisne razmak ona spremi poruku.. i tako je spremila negdje 4 poruke..a zbunjola!!!Onda smo srele tihanuu i idu i zaprićale se o PUNOGLAVCU!!!Ak će me posjetiti one će znati o ćem se radi jelda???yesnaughtynaughty!!!...............Mrzim VLATKA....!!!headbangheadbangburninmadburninmadpuknucu!!!I MA NEKU fazu da me zove "ken,barbie"....lud je...ali ok je on....samo kaj ima potrebe kao i svi ostali kao što su......da...vidimo se!!!wavemahwavemah!!!

- 19:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #