Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CmOx

Dizajn by:miss poem.

Opis bloga

...o meni...

SLIKE:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zločka.hr
*xXx...WikYcA...xXx*.hr
wild princess.hr

ponedjeljak, 30.06.2008.

novi postek

hay..yespa kako ste vi meni..vidim da i nemam bas nesto punoo komova..ako mi budete u ovom postu komali 300 ili 400 komova imam jednu malu nagradu za vas..party

jucer sam bila na bazenima kao sto vec znate..bilo je super...isla sam sa frendicama..kad smo dosle skinule smo se u kupaci kostim i uskocile u bazen..meni je moja jedna frendica nikolina stavila glavu u bazen i tako je drzala jedno 30 sekundi..ja sam se skoro ugusila u bazenu..ali to smo se mi samo zezale..kupale smo se jedno 30 minuta i onda si otisle kupiti sladoled..kad smo pojele sladoled opet smo uskocile u bazen i kupale se..bilo je pola pet i isle smo si kupit sok kad smo dosle do bazena opet smo se kupale..bilo je odlicno..bilo je 20 minuta do sest sati i spremale smo se za kucu..ja i moje frendice smo se dogovorile da se nadjemo na jednom mjestu i nasle smo se..isle smo malo sestat..pojele smo sendvic i popile colu i isle malo sjesti u park i pricale smo..kasnije je moja frendica valentina isla posjetit svog decka..mi smo isle s njom..tamo je bio kao neki tulum..ona to nije niti znala..bilo je i cura i decki..svi su jeli i pili plesali i pjevali..valentinin decko je rekao da mozemo ostati na tulumu i da se zabavimo i mi smo naravno i ostale..mi smo plesale, pile i jele..partynjamija sam popila samo dvije case piva..headbangznam da nisam smijela ali slucajno..heh..napila sam se..dosla sam kuci pijana kao neki pravi pijanac..kuci sam dosla u pola dva ujutro..upsseeksad mi se jos spava..jedva cekam i danas idem isto na bazene..

pozdrav:finohanafinonikolinafinovalentinafinomateafinolanafinokatarinafinomajafinoginafinofilipfinobarbarafinoclaudiafinoandreafinozrinkafinonikolfinomiafinorobertafinoeafino...



| komeNts. | 94 | .print. | =] |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.