Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CmOx

Dizajn by:miss poem.

Opis bloga

...o meni...

SLIKE:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zločka.hr
*xXx...WikYcA...xXx*.hr
wild princess.hr

petak, 27.06.2008.

moj drugi postek

hayy..sretanpa kako ste vi meni???..ma ja sam supach..jucer sam bas bila na bazenima..bilo je supachh..prekjucer sam si isla kupit neki kupaci kostim dvodjelni i jucer sam isla na bazene..ja mislim da je to jucer bilo ne znam vise ni sama...kao sto vec znate da je jucer bio dan drzavnosti..nist nije radilo pa ubija me to stalno neki praznici..heh..danas je mojoj frendici rodjendan, ali ja ne mogu ici na rodjendan zato sto ona zivi u puli..grrrr..ali ja joj zelim sretan rodjendan laura..vidim da imam samo 63 komentara..grrr..ja bi vas molila samo malo vise bar 100 komova da imam u svakom postu..please...eekja cu vam komat i to punoo..vidim da vam se svidio moj blog..pa bi mogli i malo vise komat..heh mala sala..danas idem kod bake u vinkovce spavat cu kod nje 3 dana..ali mislim da cu ponijet laptop od sestre ma sigurna sam pa vam se ja javim i saljem vam komove..heh..za jedno 15 dana idem na more u pulu ili biograd...jedva cekam..

eto ajde cujemo se vec mozda sutra..

kisssskiss



| komeNts. | 32 | .print. | =] |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.