ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

JA_

-ja nisam pametna
-zivim u samoboru
-ne ogranicujem ljude
-slusam malo cudno odabranu glazbu (mislim, spoj, nema kaj)
-obicna cura
-jako promijenjivog raspolozenja
-ime mi je lucija

-VoLIm:::
-vecinu stvari
-svoje drugove
-izlazit
-zivcirat starce
-pitparty
-starke (crne) i marte (crvene)
-glazbenu skolu
-cokoladu
-rapsove, dreadove
-msn (nightwishovka@hotmail.com)
-drugacije

-NE VoLIm:::
-fasiste, ustase i takve glupe osobe
-rozo
-ljude koji ogranicavaju druge ljude
-manipulatore
-dvolicne ljude
-cajke. samo zato jer je tekst najcesce malouman, al cesto imaju i druge vrste glazbe malouman tekst

PeSMe

SIX PACK- Megafon

Slušaj ovu etidu sa izlizane
matrice života mog,
akvarel klasike,neveješto
uramljen urbanim zakonom

Ne tražim skupog producenta,da od
mene stvori genijalnog dirigenta
krojača sudbine,lucidne
uloge,uijek odbijem.

U ovom orkestru limenih truba
do korozije promuklih i pospanih,
ja samo želim da sam stidljiva tuba
koja ponekad progovori
Ato je sad,o muči me glad
za megafonom jakim 200
hiljada vati,nek stanu vozovi,nek
puknu prozori,dosta sam čuo,bre,nek
popuca sve!
JA HOĆU DA GOVORIM!

Dvogled za svet,preko ramena let
pogledu se oteo.A tamo djetinjstvo,
da li jesmo il nismo generacija za preokret!?
Crnih barjaka marš,putem promena baš
negde ispred cilja zastao...
Pominju zapadna vrata,pre bi raku žirafa
poklonila svoj divlji cvet!

Ma dajte mi mikrofon,pa nek popuca sve
ja bar ne brinem ni zbog kakve etike
da čutim ko zid,dok me nagriza stid
JA SAM LAJAVI PAS,MENI SE JEBE ZA VAS!
JA OĆU DA GOVORIM

SIX PACK- Megafon

Slušaj ovu etidu sa izlizane
matrice života mog,
akvarel klasike,neveješto
uramljen urbanim zakonom

Ne tražim skupog producenta,da od
mene stvori genijalnog dirigenta
krojača sudbine,lucidne
uloge,uijek odbijem.

U ovom orkestru limenih truba
do korozije promuklih i pospanih,
ja samo želim da sam stidljiva tuba
koja ponekad progovori
Ato je sad,o muči me glad
za megafonom jakim 200
hiljada vati,nek stanu vozovi,nek
puknu prozori,dosta sam čuo,bre,nek
popuca sve!
JA HOĆU DA GOVORIM!

Dvogled za svet,preko ramena let
pogledu se oteo.A tamo djetinjstvo,
da li jesmo il nismo generacija za preokret!?
Crnih barjaka marš,putem promena baš
negde ispred cilja zastao...
Pominju zapadna vrata,pre bi raku žirafa
poklonila svoj divlji cvet!

Ma dajte mi mikrofon,pa nek popuca sve
ja bar ne brinem ni zbog kakve etike
da čutim ko zid,dok me nagriza stid
JA SAM LAJAVI PAS,MENI SE JEBE ZA VAS!
JA OĆU DA GOVORIM


SIX PACK- 2 Minuta Straha

Srce slome čak i usta
nekog neznanog junaka
brzinom zvuka dok tone moj brod
ovu noć zato provodim budan i sam
k'o osuđenik...

Dajte mi reč na samo dva minuta straha
dajte mi glas, al' znajte gluvi će me čuti
ovo je kanonada, rat u mojoj glavi
srušen je svet, pravljen od pepela i praha

Pogled odozgo okom plavog goluba
hiljadu priča, šaka sreće i tišine
nije ni srce uvek crvena fasada
pukne baš onda kada najmanje se nadaš

Razmisli dobro i reci mi,
ne vidiš sebe ali vidiš njih,
živote tihe i prazne.
Trač kao vesti proverene,
Ti vidiš druge, ali sebe ne.
Više ne brojim, jer po ko zna koji put
budnog sam noćas opet zatekao sebe
svetlom po mraku najzad pišem poruku:
"Čuvaj se dobro jer ja dolazim po tebe !"

Ovo će biti prvi poslednji put
vidiš li znake na nebu ?
Od sad te prati pogled oštar i ljut
ja noćas slavim svoju pobedu !

subota, 24.03.2007.

.opet su jutrom procvali u zitu makovi skriveni. (naslov nema veze sa postom:)

nakon duuugoooo vremena odlucih napisati novi post. onaj zadnji sam izbrisala. nije mi bio zabavan. nejdem van, bolesna sam. imam upalu suzne zlijezde. i moram bit doma. --fuj-- enivej, dosadno mi je. ne znam kaj da radim. zelim da neko od poznatih i dragih mi ljudi stvori svoj blog. stvarno zelim to. imam potrebu citat ljude. :) smeh :) bez preverzija molim.

moje unutarnje stanje:
to mi je obicaj vec pisat. stalno sam imala odlomak o svome unutarnjem stanju:)
pa dobro je. --picek je zaljubljen-- ne znam. zbunjena sam. ne znam kaj da osjecam. ne zelim se opet osjecati kao i prije. necu biti tuzna! ocu srecu. konacno. mislim da je vec krajnje vrijeme. zelim nekog normalnog. al ono totalno (tesko je ful biti kul). lucija, skreces s teme. sad sam totaln0 skrenula s teme i zaboravila sve kaj sam htjela napisat. neee.
Image Hosted by ImageShack.us
trebam se ufurat malo u pisanje. nejde mi bas. nisam dugo ovako pisala. ali budem. i onda cu pisati lijepe i duge posteve. i redovito odgovarati na komentare. ocu nove starke. iam rupu:) vise rupa:)
ma osjecam se suvise lepo. suvise lepo da bi bilo stvarno.
ou noouu.
moram da vam stavim neku pjesmu. seksi. koju cu naci. koju sam danas slusala....
evo. srč. srč. srč. faund.


Led Zeppelin

Over the hills and far away Lyrics


Darlin--you've got the love I need
Maybe, more than enough.
Oh Darling Darling Darling, walk a while with me
Oh you've got so much...

Many times I've loved - Many times been bitten
Many times I've gazed along the open road.

Many times I've lied - Many times I've listened
Many times I've wondered how much there is to know.

Many dreams come true and some have silver linings
I live for my dream and a pocketful of gold.

Mellow is the man who knows what he's been missing
Many many men can't see the open road.

Many is a word that only leaves you guessing
Guessing 'bout a thing you really ought to know, ooh!
You really ought to know...

Image Hosted by ImageShack.us

kidam nadesno

|komentiraj 14| printaj| #|

<< Arhiva >>