ponedjeljak, 14.01.2008.

čraj

T: brojim do 5...da si smjesta izašla iz wecea
T: za čuku idem van...ne mogu mokre kose
T: 1...
T: 2...
J: *šuška*
T: sad čitaš i novine na wecu
J: ne...
J: tata je kupio jeftini tolet papir
T: 3...
T: 4...
J: 5...i šta češ sad...
T: zvat ču mamu...
J: e to ti samo pali u filmovima...nanana...nanan
M: Josipa šta toliko radiš u kupatlu?
J: ups!
J:mmm...pravim valove.
T: e nemoj srat...izlazi iz kupaonice
J: pa ne serem vaše veličanstvo...
T: da sori ti učestalo mokriš
J: Tomislava Barnjak šaljivđija...
J: dobila si oskara za ultra glupe šale
T: baš si bezobzirna
T: *šuti*
J: o ne samo nemoj plakat...
T: pa zašto ne izađeš?
J: imam jedan veoma sitan, nebitan jako mali problem
T: pa reci možda ti pomognem ako je sitan
J: ma nije bitno...onak uopće
T: daj reci gad dejm
J: neznam gdje je ključ...
T: hočeš da te zadavim sad ili odmah
J: može đoker...
T: e davit ču te preostalih 70 godina svog samačkog života
T: kad mi dođeš u ruke
J: puno pričaš malo radiš
J: daj mi se nemoj samo jadat....daj e nemoj molim te
J: samo mi to još fali
J: nemoj ni započinjat...molim te dosta mi je cmizdrenja
J: e sad kad mi počne plakat tu...nemoj...daj neeee
T: daj zašuti več jednom
T: otključala sam vrata
J: jao blažena bila Bog ti dao zdravlje
T: nisam li nešto zaboravila
J: da....makni ruke s mog vrata...h
T: postoji li dobra isprika
J: da...
J: retardirana sam
T: dobra isprika
J: daj se peri...idi idi sad
T: e brijem da smo več dosadili ljudima
T: što kažeš na ovaj prijedlog
J daj pljuni već jednom
T: ...da prestaneš pisat blog
J: nekad me stvarno iznenadiš
J: jako jednostavnim i kvalitetnim idejama
T: i šta kažeš
J: to če da prijeđe u djelo..
J:obistinit če se

- 09:18 - Predrasude (5) - žblam - x)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle