Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... da/ne...

dizajn by: SvE fReE zA bLoG!!

O meni

IME: Antonija
GODINE:12
RAZRED: 6.c
NADIMCI: Pero, Tonka, Tonkica, Jagodica varalica...
FRENDICE: Lidija, Doris, Ivona...
LJUBAV: nemam dečka, luudo zaljubljena
HOBIJI: dosađivanje....
SLUŠAM: Tokio Hotel, Rihanna, LaFee, Nevada tan, Avril......
NAJ PJESME:
-Tokio Hotel: Instant karma, geh, Schrei, Durch den monsun, Rette mich, Freunde bleiben, Lass und hier raus, Jung und nicht mehr jungendfrei, Ubers ende der welt, Totgeliebt, Heling, Wo sind eure hande, Reden, Spring nicht, Vergessene kinder, An deiner seite (Ich bin da), Scream, Monsoon, Dont jump, Love is dead, By your side, Sacred, Forgotten children, 1000 meere.....
-Rihanna: Pon de replay, Shut up and drive, Break it off, Dont stop the music, Push up on me......
-LaFee-Was ist das, Mitternacht, Heul doch, Jetzt erst recht....
-Avril: Hot, When youre gone, Hot, Keep holding on.........
NAJ KNJIGA: Harry Potter & Darovi smrti, Didilja i ostale od R.L.Stinea.....

srijeda, 21.05.2008.

....Tu sam da ti nadu vratim, ako padneš da te uhvatim.........

Ej ljudi.......... Evo mene............. Drugi post na ovom blogu............... Tnx na komovima.... Nije neki veliki broj komova....... Al bolje i to neg ništa..............sretansretansretan Eh, pa.... Današnji dan je bio ok................ Pod tjelesnim smo se vagali i mjerili visinu............. Visoka sam 164 cm i imam samo 45 kila....... Ajme, a to vaganje je nekima bio tolki bed.............. Ena je zamalo crkla kad je nestavnica rekla da ima 50 kila..... Odnosno, da se udebljala 5 kila........... Velikog li problema.......... zijevzijevzijev Mislim stvarno...... Ak se sramiš reć kolko imaš kila onda idi na djetu pa onda reci.... A ne se prežderavat pa se sramit kila........ Zašto?????' A ena uopče nije tolko debela............. Je, mala je.... Najniža u našem razredu... Al uopče nije debela.......... Al ona sebe smartra debelom............Jer njen dečko ima 51 kilo a ide 8. razred, a ona ima 50 kila, a idem 6............ Ajme, a koji je bed bio curama kad su čule da igor ima 38 kila....... To se nije moglo podnjet.............. puknucupuknucupuknucu Ja sam poludila...... Pa šta se onda prežderavaju,ak se srame svoje debljine........... blablablablablablaKoji im je............. ludludlud Al većina njih nije uopče debela............ Neg si umišljaju.............. Eh............... Bar sam ja ponosna na svoje kile i na to što nemislim da sam debela.........joj, a ja i ivona išle kuć........... A ova na sve što ju pitaš kaže da......... I onda su nas filip i tomo zajebavali.... A oni išli iza nas..... Jao, jao...............



komajte puuno..... pozzzzzzzzzzzzzz



komentiraj (59) printaj #

<< Arhiva >>