< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Pa....ko velika vecina ljudi
on this wold ima svoj blog pa tako
i ja nadam se da budete uzivali citajuci
ova moja pisanja i da me budete naravno
komentirali a ja vas budem hehehe:)



about me...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...Ivana...
......Umag malo mjesto na moru...
....15godina....
inace volim sve sta vole mladi
-izlasci
-provodi
-zabava
-decki
-sve u svemu mala maza hehehe
slusam:
-nirvanu
-nightwish i tako
evo vam moja fotka pa da cujem dojam
Image Hosted by ImageShack.us

opet ja look
Image Hosted by ImageShack.us
i jos jedna ja hehe

Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 05.04.2007.

Just as the wind dances in my hair, as the ocean massages my thoughts, as the sun blankets me in happiness & as the earth travels with me across universal challenges, so all the elements of ur luv fill my life

Ciao ljudovi i ljdoline kako ste vi meni?????
kod mene ima mnooooogooooo novosti nisam se jako dugo javljala
pa rekoh da vam se sad javim o novostima necu pricat
sad praznici napokon srusit cemo skolu taj ludacki dom....
uciteljko vjece plakat ce za njojm streberi ce nosit cvjece na grob
a ja cu vikad nisam vise ROB ocu tu jeb*** skolu rasturit
do "jaja" neznam sta vise pisat sestricna mi otvorila nowi blog
pa vas sve lijepo molim da ga iskomentirate=))))
http://kurvavelegrada.blog.hr
hehehehe ajde idem ja sad uzivajte byby Ivana

- 14:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.