<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> šimica - Blog.hr

petak, 18.01.2008.

Evo ja odlučila napisat novi post (napokon)belj..u mom životu se ne događa niš posebno,jedino to sta sam se preselila u Grabrikcry i jako mi fali moja ulica,sa frendovima iz ulice sam se jako razdvojila i zbog tog mi je uzasno zao..jer ih jako volim i sve one klince koji znaju uzasno zajebavat i naživcirat,al su mi svejedno dragituzan..i sa MATEJOMkiss-se vise bas ne družim kao prijerolleyes..bile smo nerazdvojne.makar je ona super i sve ok,al sta sad..i moram sam rec da jednu osobu jako obozavam a to je moja MARIAkiss sa njom sam si od vrtića još jako dobra,i uvijek smo tu jedna drugoj u bilo kojem trenutku..i ne znam sta bi bez nje,i nece nam niko unistit nase prijateljstvo..pusa..A necu zaboravit ni svog (decka) DINOTA cerekkiss-kojeg obozavam,i necu ga nikad ostavit..jer ne mogu nis bez njega...pusica..vojim te..KETYkiss-moja najbolja sestrična ona me stvarno sto puta izvukla iz svakakvih gluposti i uvijek bila uz mene i od malena smo nerazdvojene..HELENAkiss-jedna od mojih naj frendica jako dobra cura,voli pomagat,ne bahati se,i o njoj mogu pricat samo sve najbolje jer je stvarno super..i jos LUCIAkiss-frendica sa kojom sam od drugog razreda super i ona je isto jako dobra osoba,voli pomagati,obadvije imamo slicne ukuse,tak da se stvarno jako slazemo,i nadam se da cemo zajedno u srednju,jer ne znam sta bi bez nje..to je bilo to..nemojte mi zamjerit ak sam nekog zaboravila..ali sve vas jako volim..i svog bracota(Šepca)kisswave..he,he..pusica..cerek

- 19:05 - Komentari (31) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.