<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> joj,joj...ljubići moji.. - šimica - Blog.hr

nedjelja, 14.10.2007.

joj,joj...ljubići moji..

Evo mene napokon nakon jako dugo vremenawave,nisam stvarno ništa pisala ni kak je bilo na Danima piva,šta je bilo cijelo ljetocry...a neda mi senut...mislim da ću sad početi više pisati postovabelj...A,evo nema niš novo...počela je školabang,za sad mi grozno idecry...ma sve je to za ljude...E,hvala ivonikiss,Marijikiss,Tajanikiss i Ivanikiss,Bojanikiss i ostalim curama šta su mene i Brckanicubeljwave jučer branile kad smo se tukle,stvarno hvalacerekwave..velika pusakiss...I tako,..svaku subotu sam u Riverubelj sa curama..pozz..nema baš ničeg novog,o dečkimafinokiss i ljubavi kissbaš i nebi pričalabelj...I največi pozdrav mojoj sestričnica Ketykiss,koja me često izvlači iz problema ko i moja sestrabelj...i tako.P.S,ko je jučer vidio ono pred Riverom nemojte misliti da sam inače takvacrynut...sam kad mi se neko bahatiburninmad...i čujemo se do sljedećeg postakisswave..pussa a najviše Brckanicicerek,Matejikiss,Ketycerek,Marijimah,Luciicerek,kleikiss,Mariji Pkiss,i svim koje sam zaboravilapjevalazefino...ciao..kisswavecerek

- 14:51 - Komentari (90) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.