<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Neznam naslov - šimica - Blog.hr

nedjelja, 19.08.2007.

Neznam naslov

Evo mene ljudi moji nakon duugooo vremenawavenut,stvarno jako dugo nisam pisala postzujo,jer meni se to uopće neda pisati,niti imati blognut,ali ga nemam razloga brisati...kod mene se dogodilo toliko toga da mi se ni neda pisati,a i nije za javnost...Još malo pa Dani piva,pa škola,joj kad se samo sjetim!!baš sam se malo upoznala sa jednom Lucijomwavekiss preko bloga,mislim da ju znam iz viđenja..cura mi se čini skroz okkisscerek...Jučer sam bila u Riveru sa Idom i Helenom..Pozz cure...Prošli vikend sam bila na roćkasu od Denisa i Šime...bilo je odlično,a ni bilo je svaštaparty..ma ne želim ni pričati o tomewave...
Joj,jedva čekam Dane pivapartyzujo,kad se sjetim prošle godine ja i moja Brckanicakisssvaku večer tamo..joj tako je volimkiss sad se vratila sa mora.cerek..i bas sad idem sa njom van..da se ispričamonaughty...ljudi..bokić..moram se ići spremati...pusa velika...sve vas jako obožavam...kisswave
pusssssssssaaaaaaaa....kisscerekwave

- 16:03 - Komentari (33) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.