<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Jedan post više... - šimica - Blog.hr

nedjelja, 20.05.2007.

Jedan post više...

Ej,moji ljudi ovih dana se nije dogodio ništa posebno jedino šta je mojoj najboljoj sestričnicikiss u srijedu bio ročkas...jučer sam bila vani sa Petromcerek,Karlomcerek,Anomcerek...bilo je dobro...
i tako polako se spremam za ekskurziju,joj jedva čekam.
U petak je bio dan školewave,počelo je u devet,dečki su igrali nogomethrvatska i osmi sa profesorima a cure iz osmih odbojku sa profesoricama to je bila komedijanut ali nema veze,dečki su pobjedili profesore,Bravo dečki...
Onda je bio najbolji dio KARAOKE,baš smo se zajebavali i uvlaćili helij,od tog me je kasnije jako bolilo grlo...
Marija i ja u zanje vrijeme smo se nekako razišle nismo si baš više dobre kao i prije to mislim i na Brckanicu i Dolečkicu i zbog tog mi je baš žao..više ne žele samnom ni vanrolleyes,mislim da se neš ljute na menerolleyes...
Ja se stvarno ne želim ni sa kim svađat ali šta ću kad one neš imaju protiv mene...
E,da kak mogu zaboraviti na svoju Karlicukisscerekwave,slomila je nogicu,ali zato sam joj dala vanilin šečernut(he,he,šalim se),valjda će joj proči do ekskurzije
I to je valjda to,pozdrav mojoj najdražoj,najboljoj,najljepšoj i sve naj mojoj PETRICI...kisscerek
PPPPPPUUUUUUSSSSSAAAA...

- 14:06 - Komentari (34) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.