<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> šimica

petak, 27.04.2007.

Jeniffer Lopez-Que hiciste

- 15:51 - Komentari (55) - Isprintaj - # K

četvrtak, 19.04.2007.

evo,vratila sam blog...

wavekisscerekkissEvo ljudi neznam šta mi je bilo sa blogomnutrolleyes,nije ga bilo skoro dva tjedna
...niko mi nije mogao ostavljat ni komentare,zato mi ih sada puuuuno ostavljajte...
Kod mene nema niš novo,počela je glupa škola..headbangbang
evo puno pozdrava:Henky,Petri,Beati,Dolečkici,Brckanici,Karli,Heleni,Lucii,Luciji,
Tanji,Kasiji,Brunotu,Dinotu,Filipu,Nicku,Patricku...ma sve vas jaaaaaaakkkoooo
cerekkissvolimmmm...kisscerek
ppuuuuuuuuuusssssssaaaaaaaaa...cerekkiss

- 09:57 - Komentari (124) - Isprintaj - # K

srijeda, 11.04.2007.

Evo novi post...

Evo mene napokonwave...nisam dugo pisala jer mi se nije dalorolleyes,a i nisam stigla.Kod mene nema ničeg novognaughty.Jedino šta skoro svaku većer izlazim van sa svojim suuuper frendicamakisscerek:Mariomcerek,Kasijomwave,Marijomcerek,Luciomcerek i Helenomwave,idemo malo do školskog zujotam su svi:Dino,Nino,Bruno,Janić,Marko,Danko,Brnada,Miljacnutnut(he,he)...i tako oni tam igreaju nogomet cereka mi se zajebavamo sa njima.Malo sam se prehladila headbangtak da jučer nisam mogla ni treniratcerekwave,ubit ću se imamo utakmice u četvrtak,petak i subotuheadbangmadnaughty...Evo i Maria(Brckan)kisscerek mi je došla sa mora i sad sam jako sretna...jupi..Ostavljajte mi puno komentara i za sad sam zadovoljna ali možete vi i bolje.puuuuuuuuuuusssaaaaaaaakiss...svima.kissludcerekwavenut

- 14:53 - Komentari (19) - Isprintaj - # K

petak, 06.04.2007.

Ej ljudi...

Nema niš posebno novo...Jučer sam bila vani sa Helenom i Kleomcerek...vodili smo svoje zečićenut,igrali su se dva sata u parku.U subotu sam bila u riveru,nije bilo niš posebno jedino šta je grijak malo plakao al neću u detalje,U subotu opet idem u river..joj jedva čekam,ali ko i svaki vikend ne znam šta ću obući.Poz svim mojim super frendicama i frendovima,jako vas vojim.U utorak smo igrali protiv Lim-Lakasmijeh i dosta smo izgubile,ja sam sjebala koljeno nutpa nisam baš previše mogla trčat.Nisam ovaj tjedan baš previše pisala postove jer mi se nije dalo al sam se danas prisilila..ajp pusica i ostavljajte mi puno komentaranutkiss...vojim vas jako.kiss

- 12:22 - Komentari (128) - Isprintaj - # K

nedjelja, 01.04.2007.



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

- 12:46 - Komentari (60) - Isprintaj - # K
Slike

- 12:36 - Komentari (8) - Isprintaj - # K
slike

- 11:17 - Komentari (0) - Isprintaj - # K

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.