< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Bok ja sam MERI VINKOVIĆ. Ja sam iz Palinovca imam puno prijatelja
volim se ludo zabavljati ludmahnaughtysmokindead inaće smenom nebrete na kraj dojti kaj si jo zamislim tak se mora biti
joko sam trdoglava. crypuknucu MOJE FRENDICE: Iva ,Tajana,Martina..............ma ima hi puuuuuno tako da ih ne ........nabrajam. MOJI FRENDOVI: Patrik,Ivan,Benjamin.........ma ima ih puno tako da ih ne na brajam................JA sam vam naj luđa djevojka na svijetu smokinmouthwashbeljsretan onda si zamislite kakva sam volim tulome sve što postoji ali dečki su mi naj slađi.kisskisskisskissfinofinofinofinothumbup....tako da ne duljim o dećkim jer bi svašta moglo biti.I to sam vam bila ja naj luđa djevojka na svijetu...wavewavewavewavewavewavewavethumbupthumbupthumbupthumbupnutnutzujozujo...
nutzujomahmahmahwavewave





Glitterfy.com - Glitter Graphics


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Free Website Counter
Free Website Counter



srijeda, 09.07.2008.

..................eh................

eh ljudi denes vam nemam nikaj spametnoganutnutludthumbupeek povedati pak idem......mahwave....ajd noćććmahwavefino



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.