< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

…zovem se Blanka, idem u drugi ce razred-gimnazija. Iz Đakova sam. Rođena sam 29.08.1990. u horoskopu-djevica. Treniram karate…(crni pojas)

…u slobodno vrijeme gledam TV, crtam…idem po kavama…Volim pročitat i koju dobru knjigu!…jako volim životinje, posebno mačke! Imam dvije…Lizy & Bonzo!

…od glazbe volim slušat sve i svašta. Ustvari ne sve…ne volim narodnjake! Uglavnom je to neka strana glazba…od domaćih Hladno Pivo, Prljavci, Parni Valjak, Elemental!!!

…volim gledat serije…One Tree Hill, Školske tajne…mrzim sapunice! Filmove…Oceanovih 11 i 12…zakon. Hitch, 10 razloga zašto te mrzim, Domino efekt

…moj mejl je x_blanka@net.hr…MSN - , ICQ -!!!!!!!!…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
----------------------------------------------------
Sveg' sjeti se, al piši nove stranice,
imaš 4 elementa, otvori 4 strane svijeta,
kao DJ sa scratch-evima, break-er sa pokretima
writer grafitima, MC sa riječima...


One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn´t say so
You wouldn´t say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you


To be hurt To feel lost To be left out in the dark To be kicked when you're down To feel like you've been pushed around To be on the edge of breaking down And no one's there to save you No you don't know what it's like Welcome to my life

...zašto se sve to dešava, dal´ čovjek išta rješava ili smo samo tu zbog ravnoteže među zvjezdama...!

I don't wanna be
Anything other than what I've been trying to be lately
All I have to do
Is think of me and I have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me


Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything

----------------------------------------------------

srijeda, 18.10.2006.

jedes...

jednom mi je uspio zgaditi zovot (*) kad mi je reko da odem na jedi govna....i oprostila sam, al ne mogu zaboravit.....mislim fuj...e i to me sad potsjestilo na ono o pasteti....uopće nije zanimljivo, ali moram rec....vjerovatno volite pastetu, bar ju je blanka voljela do nedavno...
znas ono kako se tamo kod đure gavrilovića (ja misla da se zove franjo) pravi sve to fino i kuzis ono uvijek se nadje nes za bacit....i te čikice koje to rade, otpad bacali na pod i đuro iliti fran odo s jednog kraja toga gdje su bili na drugi kraj i stalno govorio pa šteta ovog, pa šteta onog....i tako nastala od svega toga finog pašteta!!!zanimam se.......

ugl...necu vise srat....recite da vam je u skoli strasno!!!recite.......daj sve to uopće nema smisla, onak sam zivim za petak i stalno brojim dane do nekih praznika....tak sve umara, to budjenje, ucenje bez rezultata (dobro...ako se to moze nazvati ucenjem...) i.....ma jadno je! iako....mozda uopće nije problem u skoli jer ocito je da mi nije toliko stalo do ocjena i svega toga....mozda se radi i o necem drugom....al to si ne mogu priznati.....hm...da....
onak....sutra je srijeda i trcim onih valjd 800m sto nije tak puno, al trcim gotovo sama tak da ne moze bit jadnije....obozavam kad trcim s nekim jako brzim npr. ella ili maky i onda umirem od zelje da ih prestignem....a ovak......ma jadno...

kako mi se prica...na msnu nema nikog, a tak mi se ne spava.....tak sam i sinoć legla i kao spavat cu i nakon 50min zmirenja odustala i isla na net......ubit ce me to....aj idem sad....

e piše predivnjikus, skuzili ste

p.s.:za dizajn i sve te stvari zasluzna je blenk, ne kuzim se puno u to, a i neda mi se oko toga puno....

uzivajte mi


- 12:59 - Komentari (19) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.