23.06.2006., petak

...dosadno mi je...

...e daaa...a kada meni to nije dosadno??...mmmm da...nisan bila na kupanju jer san mislila da cu ici s brodom...ali mi se na kraju nije dalo...pa mi je sada za' sto nisan isla...ma nema veze...u vezi jucerasnje utakmice se nema ni sto za reci...teza smo socijala..bwahaha...ma da...jucer je bilo zakon...stari bila san se uzivila ka nikada...iznervirala san se...i kako uvik grizen nokte kada san zivcana...zapravo uvik ih grizen bez obzira na "psihicko stanje"...he he he he...ali taman san jucer bila odlucila da cu ih prestati gristi...i onda je dosla utakmica...i tako...ma daaa...znan da san vam svima dosadna...ali sto mogu...neznan ni o cemu bi pisala...a o cemu nebi...uglavnom iz onog prijasnjeg posta se moze svasta zakljuciti...npr...da sam luda za nekom osobom...sto definitivno nije istina...iako sam s njime...to je doli bila cista sprdancija...mislin...toliko opsjednut niko ziv nemore biti...ok aj more...znan iz iskustva...he he he he...ali zbog neke druge osobe...ne ove...jucer san kupila bon...a sada mi niko nesalje poruku...a kad prije 2-3 dana nisan imala para svi su mi slali...ma bizi...jadosti...u utorak moran ici po svjedodžbe...u osan uri...ma daaaajjj...ko ce se dignti tako rano...cini se da cu ja...ipak san odlucila da cu se upisati u barakovica u matematicku...jer za opcu neman bodova...bwahahahaha...a jadna li san...a u vezi one pisme...hmmmm...molila bi svih koji je znaju da je ne objavljuju...jer cu nekome stvarno zavrniti vratom...i ne sprdan se...ako se naljutin...nekoga cu tako zasaketnuti...i necu gledati ko je taj neko...ma dobro...da je vise ne pilan...pozzzz...p.s. KLARA SRITAN ROĐENDAN KOJI JE U NEDILJU 25-OGA....vjerojatno necu tada pisati post paa...pozzzzz


myspace layouts


<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3