05.06.2006., ponedjeljak

...sve po starom...

...evo ovako...opet mi je dosadno...ka' i inacenut...danas mi se neda ici u skoluzujo...pa tako evo i neiden...danas su neki dani otvorene skole...ma bizi...ali zato sutra moran ici...moran odgovarati engleski...a u sridu biologiju...a ni takla nisan...ajmee...neka me neko ubije!!!...molin vas...ajde,ajde nisan ja u tako losen stanju...samo mi svi zivi idu na zivce...vise ni u depresiji nemogu biti...dobro aj mogu...kada mislin na _ _ _ _ _ _...al' dobro sada...necu vise o njemu...rekla san da nisan vise u njega...ali ipak jesan...sto tu ja sad mogu...i naka mi niko ne soli pamet zbog njega...naprimjer..."ajme luce,kako mos biti u njega...ajme ovo...ajme ono..."...to mi tako ide na zivce..DAA!!!...u njega san jos uvik i sto sad...ludnemogu si sama pomoci...pa mi tako nemore pomoci ni niko drugilud...ok...osim kiki...a sto cu...i njoj vec bice jaaako iden na zivcepuknucuheadbang...a kome neiden...nek se taj javi...al' takvoga NEMAAA!!!...e da sad pređen na malo normalnije teme...i ne vako depresivne...he he...jucer san vecerala palacinke...mmmm...njammi...kako je samo bila lipa...s kokosom i nutelom...mmm....sto bi dala da sad mogu jednu poisti...ajme taj palacinka bar je zaakon!!!!!...stari...nazderes se ka' niko...jedna porcija ti je sasvim ok...nego da sada zavrsim...mozda stavim i koju slikicu...pussa...kisscerekcerekwave

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3