04.06.2006., nedjelja

...novi post...

....evo ipak danas novi post...ajme jos tjedan dana do kraja skole a ja triban odgovarati biologiju i engleski...ma biz biz...u cetvrtak je bia 15-esti benja fest...i bilo je totalno zakon...nastupalo je puno osmasa...među njima i dvi zenske iz moga razreda...SOTA I MARTY...al' posto san malo zakasnila s tom temom benja-festa...bolje da ni neprican...vidila san da ko god je iz moje skole...vec je o tome naveliko pisao...a sosa ima i slike...je nazalost neman...ali pokusati cu ih nabaviti...a onda cu vam ih staviti...e i da...idite na tijin blog...stavila je na ovaj internet moju najodvratniju sliku!!!!....mmm da uzas...zapravo nemojte joj ici na blog...da se ne prestrasite kad me vidite..he he...ajme nisan odavno pisala...a i nije mi se bas ni dalo...a nisan imala ni kada...zapravo imala san kada...ali mi se neda uvik pisati postove...to cu je sve priko lita lipo urediti..he he...ajme da...sad san se sitila...neznan di cu se kupati ovo lito...ja bi na kasunu...ali cini se da niko tamo nece ni prismrditi..tiana ce valjda dovesti neku svoju novu ekipu...pa tako da ja u to necu niti ulaziti...cas govori da se oduvik kupaju na kolovarama...a cas da se oduvik kupala na kasunu...ma boli me...nego da tiana ne pomisli da se ja svađam...NESVAĐAM SE!!!!!!!...samo malo razmisljen o svemu sto se izdogađalo...u zadnjih godinu dana...mozda se cak i oden kupati na kucicu...ja bi ali ovi "veliki"...neznan oce li opet glumiti sefove ili sto...al' opet ce se folirati...pa ce glumiti da nas tiraju...ma zaboli me...kupati cu se di me bude volja...ajme jesan i ja dosadna s litom...i kupanjem...ah ah ah...sto ja mogu kad jedva cekan...

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3