28.05.2006., nedjelja

...............................evo me.....................................

e da da...evo me napokon...naslov je tako dubokouman...he he he....boze dragi sto je vruce...jucer san bila na kupanju...i kupala san se prvi puta ove godine....more je fantasticno....ono...bas te lipo rashladi.....kako san ja sritna sto zivin ovako lipo na moru....a ne negdi tamo u purgeriji...ili uglavnom tamo di nema mora.....moja vam frendica ima novi blog...pa evo adrese... vjeverica ......eto...a da se prijatelj josip nebi naljutia sto njega ne reklamiram evo... ducati999 .....e pa....evo dosada sam pisala lektiru...mislin bolje reci prepisivala...he he he...ma ko to jos cita...(barem sad dok sam jos u osnovnoj....)...ali odlazim za otprilike 9 dana...nebi ja....zapravo biii!!!!...volin ja svoj razred ali ipak mi oni muski vec strahovito idu na zivce......ma sto cu in ja...bolje da ni ne komentiran...isla bi vam ja i danas na kupanje...ali niko nece s menon...masu boli vrat...kiki i tiana su negdi na kolovarama...odnosno negdi na bazenu...klari i barbari mater neda...s ovim zenskama iz razreda mi se neda ni ici..zato jer bi one isle na borik...a meni se tamo bas gadi kupati...nije da sad zelin uvriditi nekoga...ali to je moje misljenje...ja bi na kasun...a niko nece s menon...smrc...bwahahahaha....ajme meni sutra odgovaran povijest za cetiri...ajme sto bi tila imati tu glupu povijest 4...a mrzin je...stvarno mi ide na zivce...a u utorak valjda odgovaran engleski za pet....ma nece mi ona sto posto dati....ma zamoliti cu ja nju...reci cu da mi fali za upis...e da...vise nezelin ici u medicinsku...sad san se zapalila za mioca ili barakovica...ali za barakovica necu imati bodova...tako da cu ja vjerovatno s barbarom u mioca....ajme nemogu vis eni uciti...poluditi cu skroz...nemogu vise izdrzati...pukniti cu skroz naskroz....sutra mi je lektira...ajme da me bar pita...onda mi mozda i zakljuci pet...e da neman onu trojku nebi se on ni casa mislia oce li mi dati 4 ili 5...dao bi mi 5 i gotovo...a ne ovako...ma usrala san totalno sve zive ocjene...a sto cu sad...pokusavan ih sve ispraviti...samo da se upisen negdi...a onda ce posli valjda biti lako...aha...da da mos si misliti...e pa sad bi to bilo sve...neda mi se vise pisati...a i da pravo kazen neman ni o cemu...pussa ;)

vi slike povecajte...pa cete bolje viti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo to su donata..nina..tija...martina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo su neki pederikosi...al' ajd slatki su...hmm...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a ovo su martina i maja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a ovo je car u mojoj majci...u mojoj sobi...i znam da ce me sigurno ubiti kad ovo vidi ili mu neko kaze...sorry care...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a ovo smo ja i tija...ja sam ova manja...he he...

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3