04.05.2006., četvrtak

sto nam ljubav cini....

pravi sam primjer ja.......vec sam 8 miseci u istoga tipa...bili smo skupa...ali...sve je bilo gotovo za misec dana...a ja sam ostala na istom...cak ga sad jos i vise volim...nekada bas pomislin...super zaboravila sam ga...ali nije to tako jednostavno kako se cini...ja njega volim...a on mene ne dozivljava....ali doslovno...da stvar bude jos gora...njega su premistili u drugu skolu.....sad mi je jos gore...svaki put kada ga vidin izgledan kada je kraj mene upravo prosao duh...i svi mi govore kako njega takvoga uopce mozes voliti...zato jer je "MALO" divlji po ponasanju...i svi govore da nije neka lipota...ma meni nije vazno kakav je on po izgledu...priznajem nije neki lipotan...ali ja ga volim i sto sada mogu...i ja bi volila da ga mogu zaboraviti...ali kada nemogu...probala sam na sve moguce nacine...zabrijala sam bila s dva lika...i mogli smo biti skupa...zapravo s jednim od njih dvojice sam mogla biti...ali nisam s nikim vec osam miseci...jednostavno nemogu...previse ga volim...pre pre previse....znam da mozda zvuci jako glupo..."voliti nekoga a iman tek 14 godina..."...ali tako je...nemora mi niko virovati...ali volim ga...frendice su u pocetku mislile...samo je zaluđena...ali nisam...ja sam vise od toga...mislin da jos neke osobe nisu svatile koliko ga volim...i mislin da je on među njima...ali nemogu tu nista...sto mislite da se ja nebi tila odljubiti od njega...bi i to vrlo rado...odkada smo prekinili cila san nekako u nekoj depresiji...i nemogu izaci iz nje...tu vecer kada mi je reka da je gotovo cu zauvik pamtiti...ka i njega...blili smo frendovi i ja u kinu...on je tribao ici ali nije...iako mi je bilo sve to cudno...nije tija vise nigdi s menon...nije isa u kino...ali nisam mislila da ce biti gotovo...previse sam ga volila...onda mi je on na pola filma poslao poruku..."sorry,ali mislin da mi vise nemozemo biti skupa,gotovo je...mozemo li ostati priatelji???"...e na to priatelji san poludila...kako on to misli...to je nemoguce...pogotovo kada jedan voli,a drugi ne...navecer sam dosla doma...i nisam se mogla suzdrzati...plakala sam doslovno cijelu noc...zaspala sam mozda na pola sata...a kada sam se u 7 morala dignuti za skolu jos sam bila u suzama...i sada mi nekada dođe da bas placen za njim...ali kada pocnem jednostavno nemogu stati....ja njega volim...znam da cete sada misliti da sam luda...ali ja ga jako volim....sjecam se jos jednog događaja,kojeg cu također zauvik pamtiti...slao je mojoj frendici neke poruke...a ona je meni to rekla...ni sama vise neznan sto je u njima pisalo..ali uglavnom...nakon skole sam mu prisla i lipo ga pitala...sto je to sve bilo??...trebam li ja nesto znati....nije znao sto ce reci...ja sam otisla, posli sam cula od jednog njegovog frenda da je plakao...i da mu je toliko bilo zao...zato sam mislila da me voli....ali krivo sam mislila...pa sto nebi i vi to mislili...??...nakon sto je plakao jer je mislio da je gotovo...naravno i meni je posli bilo zao...i krenuli smo ispocetka...ali nam taj pocetak nije donio nista lipo...samo moje suze...i nulu na mobilnom racunu...ali neka...ako bude citao...neka zna da ga volim...a sad bi molila da mi kazete sto da ja radim...????...no

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3