01.05.2006., ponedjeljak

ZASPALA SAM???!!! NEEEE!!!

da vec sam vam jucer napisala da bi danas tribala ici na mihovila...ali ja sam zaspala...tribala sam se digniti u 6...ali...smrc...i u 7 me zovu frendice...pa di si ti???...trajekt samo sto nije posa...ajde dolazi...a ja sva onako pospana i u cudu odgovaran...pa ja sam jos u krevetu...zaspala sam...ja mislin da se curama digla kosa na glavi...MOLIIM???????...ZASPALA SI?????...a ja jadna sto cu,nastavila san spavati do 11...smrc...propao mi je izlet...smrc smrc...nonozijevzalivenno
kako mi je posli bilo zao nemozete ni zamisliti...a vanka je cili dan sunce...zemljo-pa daj se otvori vise!!!!...i tako...evo do maloprije sam bila vanka s tianom...a ona sad uci,pa ja evo pisen post...bilo bi zgodno da i ja iden malo uciti,ali stvarno mi se neda...ludludlud
kome ludom se jos da uciti...zapravo kada malo ukljucin ovaj svoj zahrđali mozak...nikome se neda,ali moraju...bas sam jutros pricala sa starcima di bi se mogla upisati-mislin na srednju...i vjerovatno cu ici u medicinsku...opci smjer-ili ti ga za medicinsku seku...a posli ako bog da negdi na faks...stomatologije,ili patologije...ili u visu fizioterapeutsku...ali o tome cu odlucivati za 4 godine...ima jos do toga...ajme jedva cekan lito i kupanje na kasunu...za 6 tjedana i manje je skola gotova...jedva cekan...jedan puta cu vam napisati sve o nasem jednom danu...od dizanja ujutro,do rata protvana...i setnje uskokom po noci...ma duuuga prica...ajte ljudovi pozzzz...i kisssach svima!!!nutsmijehcerekthumbupwave


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3