29.04.2006., subota

pa bilo bi u redu da napisem novi post...

e ovako....nije mi se dalo pisati preko tjedna,zato jer...ma neko ostane samo zato,jer mi se nije dalo....znate vec kako to ide...starci i ucenje....tjedan je bio zakon....a normalno da ce biti,kad smo se svi nakon exkurzije totalno zblizili....u vezi danasnjega nastupa...aja jaj...naisti cemo se TEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!al' sto ce te...takav je zivot....ali ja ipak mislim da tog nastupa nece ni biti...jer je sve mokro,padala je kisa,a ko zna oce li opet padati....a bas da plesemo na mokrome...e pa sad jedino ako nas zlatka namjerava ubiti,ili polomiti...svejedno...madheadbangburninmadpuknucunonono procitala sam knjigu MI DJECA S KOLODVORA ZOO do kraja,morate ju procitati,zakooooon jeeeeeee!!!!!!sto se tice onog frenda,sve je po starom,ali moje je misljenje jos uvik isto....ja mislim da on mene nevoli....ali on tvrdi drugo....u biti sto me briga.....da,ljudi ce pomisliti,da sam opsjednuta tockicama....ali zar mene to triba biti briga????????...naravno da NNNNEEEEE!!!!!!...neznan sto bi vise pisala,jednostavno,neman neke ideje....ma vazno je da sam ja napisala novi post,i to je ok.......ajte ljudi POZZZZZZZZZZZZZZZ........smijehmahcerekwavenut Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3