23.04.2006., nedjelja

PROCITAJTE!!!!

samo da se zna ne glumin rokericu,a i nezelin to biti,ako mi se sviđa ta muzika,ili par pisama to je moja stvar!!!!a taj neko ko je napisa da nosin pumice se teze nasra....jer....neman pumice,ni plave ni nikakve...imala san adidaske,ali ako to slici pumicama onda stvarno!!!!!p.s.ko god da je to pisao...naia se,jer nosin starke!!!!!a taj ko je pisa bi moga i reci ko je,ali nece jer ga je trta...pa neka ga je!!!!...ja mislin da znan ko je to...a sad...kad postanen malo sigurnija...objaviti cu svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ko god da je to napisa-NEPOZNA ME!!!ja nezelin biti ni rokerica,ni metalka,ni sta ja znan vise sto sve....a to da neman pumice,i da slusan muziku koju sam napisala se moze lako provjeriti...pa sad....samo da znas/te....muzika neodređuje kako ces se ponasati ili oblaciti,ili kakvo ces drustvo imati...to je stvar ukusa i slobodne volje!!!!...ko voli nek' izvoli...poznan ljude koji rade takve gluposti i sranja,a covik nebi reka, izgledaju ka' "anđeli"...ali brate tako je...a ti ko god jesi,brini se za sebe i svoj zivot,muziku,i oblacenje...a ne za moj zivot...ajde ako si faca i ako te nije trta reci ko si?????...mnogi misle da ja nemogu nikome nista,ali oni s kojima sam se posvađala ce viditi posljedice svega na lito....sve sam isplanirala i sve ce se prominiti...nemoraju virovati,ali viti ce...neki ce se jaaako "ugodno" iznenaditi...nut

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3