19.04.2006., srijeda

da pocnem iz pocetka...

odlucila sam poceti pisati postove ispocetka...sve je ostalo na istoj adresi,ali novi su postovi...zapravo kad bolje razmislim sve se promijenilo...za sve one koji su citali moj blog,a i za one koji ce ga citati...pocinjem ispocetka.........................a neznam kako bi pocela...mozda da kazem da sam se zaljubila u osobu kojoj uopce nije stalo do mene...ponasa se kao da ne postojim...ali dobro...prije ili kasnije ce mi reci oprosti...u to sam sigurna...neki su se "frendovi" naljutili na mene...neznam ni sama zasto...a kako ocekuju da se pomirimo ili da im kazem oprosti ako neznam sto sam ucinila...ma budale...najfrend se zaljubia u mene i kaze mi da me voli...ali ja u to nevirujem...nemoze me voliti,pa ide tek u 6.razred...inace ja sam 8...pise u box-u...ali sto ima veze...rekli su mi da mi je frendicina mama citala blog...i da se cerila...pa sto onda???...bas me briga...ali isto mislin da je totalno bezobrazno od nasih staraca da nam citaju blogove,petljaju se u privatnost...a mos misliti veelike privatnosti koju objavljujes na internetu...ali ipak...da pređem na drugu temu...sutra-20.4. je mojoj najfrendici soti je dva miseca da je s davorom...bar se nadam da su jos skupa...nisam se cula s njom vec jako dugo...eto toliko o nasem prijateljstvu...ma isto je ona zakon,iako me smeta malo to sto ja uvik trcin za njom,i uvik ja nju zovem...ali postoji tu i jos jedna zaaaaakonnnnn osoba...moja bagy...recimo da mi je ona isto best frendica...u to prijateljstvo nisam sigurna zato sto...bile smo naj naj naj od 5-og razreda...sve do ovog prokletog osmog...onda se nesto tootalno prominilo...ona se skompala s majom,a ja s drugom mateom-sotom...i tako se vise i nismo bas cesto druzile...ali nedavno smo si priznale da se 3 godine naj prijateljstva nemogu zaboraviti...i tako cemo sad...valjda...opet biti naj naj naj frendice...raspisala sam se o tolikim glupostima...da to nije normalno...ali nema veze...valjda mi necete zamjeriti...ciao ljudovi...kiss...love ya...forever...:cerek:wave Image Hosted by ImageShack.us

BOULEVARD OF BROKEN DREAMS


I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh-Ah
Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line of the edge
And where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everythings all right
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh-Ah
Ah-Ah Ah-Ah I walk alone, I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a..

My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I walk alone!

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3