siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Linkići...

Ljudovi koje znam...

Irina
Iva
Dorotea
Tena
Cigo i Miha
Lana
Juga
Latal
Christian
Bernarda
Magdalena
Buraz
Ena
Lana i Teja
Kezo
Martina
Tenčica...
Teja
Moj stari blog...
Josie

Ljudovi koje neznam,ali imaju super blogiche....
Iva888-CARICA
Sebo
Blog posvećen jednom dečku kojeg više nema
Paradajz
Dinamooo...
Anđela
Katarina 0014
Purgerica 4 ever
BB Dinamo
URNEBESNO SMJEŠAN BLOG!! JA SAM PIŠALA DOK SAM GA ČITALA!! DOBRU ZABAVU!!

i lista se povećava....

About me...

Nešto o osobi koja piše ovaj blog:
Ime: Andrea
(Oooooo....predivnog li imena...)
Prezime: Nije bitno (nije uobičajeno,jako je neobično...)
(Pa,de reci!!)
Spol: Žemsko
(Malo nas je,al nas ima!!!)
Nadimak: ima ih,ali me svi znaju kao DRELE
(Qe to nije muški nadimak??)
Datum kada sam došla maltretirati ljude: 28.10.1993.g
(Jel ih maltretišeš,ha??)
Trenutno imam godina: 13,8 ravno
(Već si staro meso...Za baciti!! Hehe...)
U horoskopu sam: Škorpion
(U ebem ti miša...)
Inače me svi doživljavaju kao: neki kao dosadu,a neki kao žemsku spaljenu do daske
(A, jesam spaljena....)
E-mail adresa: imam ih više,ali koristim ove dvije: n.i.k.e.@moj.t-mobile.hr i jasamkokos@hotmail.com
(heheh koja imena adresa...hehehe...)
Moj zaštitni znak: još ga nemam, ali privremeni mi je sive sk8tice
(Uuuu....koji zaštitni znak...)
Moja naj provala: Uuu...ima ih puno,ali najbolja je ona kada sam Ivu pitala da li ona piša ili stoji dok sjedi!! Hehehe
(oooooo... Budale....)
Moja najveća blamaža je: Bilo je i njih,ali evo jedne... Kada samo imali tzk ja sam ispod bjele majice obukla kričavo-zeleni topić...To se jako primjetilo,a dečki su umirali od smjeha...
(Upsssss....jadna ja!!)
Moj životni moto: Živi svaki dan kao da je zadnji jer nikada ne znaš šta ti se može dogoditi!!
(Istina...e,samo kada bi još bilo para...)
Moja životna želja: UPOZNATI MARKA PERKOVIĆA-THOMPSONA
(Bogme,nisi ti ni luda....)
Ewo mene u 3 rječi: bucka, spaljena, direktna
(moglo bi se tu još puuunoooo pričati...)
Za koga navijam?: Naravno za Dinamoooo- Ja volim Dinamo i samo Dinamo... Života mog je sreća sva i ljubav najveća...
(Tako je!!! Živila ti još 100 godina!!)
Slušam: Thompsona, strane, uglavnom sve osim NARODNJAKA!!...
(pljuc,pljuc...)
Najviše mrzim: neke nastavnke i još puno ljudova...
(Tako jeeeeeeeeee...)
Da se moram ubiti...: Napravila bih to rezanjem žila ili bi se bacila pod vlak!!
(Šta je sigurno,sigurno je....)
Omiljena psovka: J... te čiko i J....ti mamu!!
(uuu..opasna si ti mala...)
Iiiiiiiii....“ukratko“ to je sve o meni!! Moglo bi se tu još puuunooo pisati, ali više mi se ne da!! Puffica... Kissy,kissy...


Free Website Counter
Free Website Counter

Crna lista...

(NOBODY KNOWS....
I’m a Serial Killer!)

Koga ću ubiti i zašto??

Od frendova...
Irinu- zbog toga što ju vječito moram šlepati kada idemo kući..
Filipa- jer me vječito drpa, i često mjenja mišljenje o meni..
Pelanku- jer je žemska previše umišljena...
Hrvoja- jer me želi politi sa vodom....
Nives- jer ne želi pričati sa jednom osobom koja joj se sviđa...
Kezu- jer nas vječito maltretiše...
Leu- jer me uvjek maltretiše....
Robia- jer ne želi biti sa Irinom...
Žižu- jer nas je napustila i otišla raditi u Istru... Žiža, vrati se...
Parobeka- jer me vječito davi sa svojim pričama....
Helenu- jer je žemska preljepa.... J
Samardžiju- jer nikako da mi se udostoji javiti...
Ivu(žemsko,valjda...)- postala je dobra, jedino ako se stanje pogorša...
Antu- jer je izgubio mob. i nikako da mi se javi... A, čula sam da se duri na mene...
Vonićku- iz puunooo razloga....
Šebalja- jer je digo nos u nebesa i nikako da mi se udostoji poslati porukicu...
Ćenu (Tenu)- jer mi diže majicu i maltretše, ba...
Dadu- jer okolo djeli moj broj...
Lanu- jer mi uvjek govori da sam pametnija dok šutim...
Voku- jer preprepre često mjenja svoje mišljenje....
+
Mateju- jer mi počela vrjeđati Ivu i jer se ne drži obećanja...
(jeste žiškali???....)
Baćičevića- jer me u zadnje vrijeme počeo ići na živce i ne odgovara mi na SVAKU poruku...
Ninu- jer joj moram vraćati boce... Koja koza!!!
Houdeka- jer okolo djeli kako ja i Teja pevamo, pa ipak smo mi PEVALJKE...


Od nastavnika....

Prpu- jer mi neželi dati 5 iz bilogoje i jer stalno komentariše sa glupim komentarima.... Već sam jadna sva isklompleksirana...
Mikanovićku- jer nas vječito davi sa TESTIRANJEM....
Badžu- jer nas stalno upisuje u „crnu listu“ i djeli ukore....
Drocu- jer joj JA moram vječito čitati pod glazbenim....
Tošu- jer mi idu na živce pisanje njegovih rečenica...
Baba Lazu- jer nas živcira sa fizikom i svojim glupim pitanjima i komentarima...
Križu- jer uvjek puno traži pod tjelesnim,a ja nemam kondicije....
Ivanu- šala mala.... Ne bi ja nju.... Ona je najbolja nastavnica u školi... Samo sam ju stavila tako iz fore... hehehehehe
Pišu- jer vječito moramo slušati njegove propovjedi o Duši, Bogu... Kao da smo u crkvi...


I sad neka neko kaže da je mogu biti „normalna“ pokraj svih ovih „luđaka“ oko sebe...

Naj provale mojih frendova i rođaka

Irina: Šta je to odojak??
Ja: Neka vrsta svinje...
-------------------------------------------
Irina: Šta je to čmar??
Ja: To ti je vrsta neke životinje...
-------------------------------------------
Buraz mami: Mama,proguto sam bombon,ali onaj tvrdi!!
Mama: Pa,sine,iskakat ćeš ga!!
-------------------------------------------
Mateja: Ooo,pa da!! Mi smo uvjek zadnje rupe na svjetu!!
Lana (Mateji): Na svirali,glupačo...
-------------------------------------------
Mama (tati): Meni ova kobasica izgleda kao suha kita od bika..
Tata: U ovoj kući nitko nije normalan...
-------------------------------------------
(imali smo hrvatski i na ploči je pisalo konj, nastavnica proziva Slavena..)
Nastavnica: Konj- Kočijašević
(žena se zanjela,uopće nije skužila kako je ispalo...)
-------------------------------------------
Badžo: Irina,dođi odgovarati!!
Irina dođe pred njega i izdere se: Štaje??
-------------------------------------------
(čitamo mi pod hrvatskim neki tekst o Jani koja se ubila zbog ljubavi.. Pita nastavnica šta bi mi njoj savjetovali??)
Dominik: Ljepa si, Jano!! Dođi kod mene...
-------------------------------------------
(Moj bratić je provalio kako ja tražim dečka preko chat-a,a na to će meni uja..)
Uja. Kako te nije sram?? Chetaš,pa ti se četnik,a slušaš Thompsona!! Sprd te bilo..
-------------------------------------------
Nastavnik bilogije: Što se nastavlja na jednjak??
Zvonko: Dušnik!!
-------------------------------------------
Nastavnik bilogije:Što je glavni dio probavila??
Toni: Bubreg...
-------------------------------------------
Badžo: Idući puta vas pitam bez najave!!
-------------------------------------------
Josipa čita: ...dušikove bakterije žive u zajednici s biljkama MARIHUANAMA!!
(trebala je pročitati mahunarkama..)
-------------------------------------------
Ja: Ana,jesi kad čula za pjevačicu Celine Dion??
Ana: Jel to ona što pjeva pjesmu Moj tata??
-------------------------------------------
Mama (tati): S čime hoćeš palačinku??
Tata: Jel ima pekmez od šipka??
Mama: Ma,od pčk...
-------------------------------------------
Nives (jada se meni): Ajme,Andrea... Kako se meni u zadnje vrjeme stalno prdi!!! Baš sam sva neka naduvana...
-------------------------------------------
Lana (meni): Andrea,imaš neke fleke po majici,na sisama...
Ja: Pa,nije ni čudo,kad imam velike sise,pa nemogu normalno jesti!!
-------------------------------------------
Nives (komentira Irininog brata koji ima 2.god.) : Irina,meni je tvoj brat baš sexy... Mmmm... Još pogotovo kada jede,pa se zaprlja... Najrađe bi ga strpala u usta, polizala jezikom i izvadila nazad van...
-------------------------------------------
Nastavnica povjesti: Mario,šta ti glumiš??
Mario: Robin Hooda,a Vi?
-------------------------------------------
Nikolina (meni): Andrea,tebi je sav jezik plav, jel tebe netko tuče??
-------------------------------------------


Benco (nastavnici iz povjesti) : Nastavnice,koliko ste platili taj mobitel??
Nastavnica: 1 kn!!
Benco: Ajd,ga onda prodajte meni za 2!! Ma,čista zarada!!!
-------------------------------------------
Nives je prvi puta čula za dudinje,pa ih nije mogla izgovarati... : Dudelje,a šta ti je to??
-------------------------------------------
Irina: Andrea,e gdje živi ona žena kod koje si ti išla na instrukcije iz kemije??
Ja: Ma,znaš tamo.... Preko puta Lovrakove škole...Tamo negdje...
Irina: jel u Kauflandu???
-------------------------------------------
Meni pradida priča kako će on još malo umrjeti,a ja na to sve kažem (da ga utješim) : Ne boj se,dida, nećaš ti još dugo.... – Malo sam se sjb... Htjela sam reći da će on još dugo živjeti!!
-------------------------------------------
Nives čita: piše VINSKA MUŠICA – ona pročita VISINA MUŠKARCA...
-------------------------------------------
Nikolina priča IRINI: ...i onda ste ti i IRINA...
-------------------------------------------
Ja: De mi dajte 30 lipa!! Ajd,dajte mi!! Ja sam siromašna.. Ajd,brže malo...
Nives: A,jesi dosadna!! Oš da ti ih iserem???
-------------------------------------------
Nikolina (komentira cjenu cappucina): Pa,čovječe!! To je preskupo.... Ja za te pare imam 1 kg cappucina...
Nives: Kolko je to?? Pun bus??
-------------------------------------------

nastavlja se....

utorak, 09.01.2007.

My first letter

Dobro došli na moj blog! Pozz svima!! na ovom blogu moći ćete čitat moje ljubavne i druge probleme i pomoći mi sa svojim komentarima da ih lakše prebrodimo!!! Može?? Eto to je sve od mene čujemo se kad napišem drugi post!!! Čitamo se....



| CoMmEnTaRiChI (11) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.