Design by:*Maria*
< svibanj, 2011  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 09.05.2011.

...par riječi...

Evo dragi moji čitači nije me dugo bilo nije za zamjerit nadam se...osim strke oko kuće,djece i muža
svih ovih blagdana pa malo i svatova....dobila sam i dugo željeni posao...kao poklon za uskrs
i sad sam baš uoptpunjena..više nisam samo kućanica već zaposlena majka dvoje kikića u dobroj formi :D
nemoram ni pričat naravno da je sve sad lakše kad žena provodi malo vremena van kuće...
da sam kratka s vremenom to da..ali nebunim se ,svo moje slobodno vrijeme ionako posvećujem svojim anđelima,tako da je sve drugo manje važno...
hvala vam svima na divnim komentarima za prošli post...da zaista je taj dan isijavala sreća iz mene....isijiva ona još..naravno sad je totalno upotpunjena..
još sada kad kunice sjednu pa mama počne u šopingu uživat....ajoj neće mi biti kraja...pozdravljam vas ...i čitam...puseeeee

- 20:02 - Komentari (6) - Print - #


<< Arhiva >>