Design by:*Maria*
< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

utorak, 23.11.2010.

muškarci & kašnjenje

Jednostavno mi nije jasno zašto muškarci imaju potrebu za kašnjenem?znam da se ta mana nevidi samo u muškom svijetu da i mi žene imamo nedostatak u toj mani nemislim na općenito kašnjenje nego vrijeme kad kaže da će doć doma a nikad nedođe u to vrijeme ,nadam se da ste me shvatili. Evo npr. najdraži ...mrzim kada mi napiše poruku tipa baby evo me za 20 min doma a znam već i sama da tih 20 min će se vjerojatno odužit na još sat vremena...ili jučer napr. idem do banke i platiti račune doma sam brzo sam to obavim i dolazim..aha to mi je već postao vic dana....naravno njegove obaveze po gradu uključivale su 2 cuge pa se plaćanje računa odužilo na 3 ljepa sata headbang
Zašto jednostavno nemože poslat sms kad je već krenio doma ej ja krenio onda bi ja znala a eto sad će doć doma...ili tipa da si sam odluči koliko mu vremena treba za neke obaveze pa mi odma kaže neračunaj na mene 3h i nikom ništa ovak me sam naživcira...jesu li oni samo neorganizirani ili jednostavno nam vole dizat živac??? Mislim da se razumijemo mene nesmetaju ni njegove cuge i ni druženja s prijateljima po tom sam pitanju ja mislim žena sa poželit naughty ali ovo ubijanje s dolascima kući mi baš već buši mozak bang

- 11:46 - Komentari (6) - Print - #


<< Arhiva >>