Design by:*Maria*
  listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 28.10.2010.

jutro...

evo sad je skoro pa 8..a ja sam budna već dva sata i to ne radi moje djece i ne radi mojih obaveza nego da jedno velikog klipana vozim u školu....naime imam brata od svojih 17 godina kršan momak..koji je odlučio zanemarit školu....a ja kao velika seka odlučila mu to ne dopustiti..a što da radim mama je i ovak već s njim na živcima ima još osim njega dvoje malodobne djece neg čuva živce trebat će joj...tate nema on radi negdje daleko daleko...nemože ga nadzirati...
i onda je sve na meni..i što sad odlučila sam se 3 x tjedno žrtvovati jer znam da će mi jednog dana kad mu mozak sazrije reć hvala ..možda će neko mislit da sam glupa..neko da sam stvarno super a ja jednostavno želim pomoć mom bratu da shvati da u današnje vrijeme bez škole si ništa ....i ako ću zato morati svaki dan u 6 ujtro voziti ga a u 1 popodne u ići po njega napravit ću to...iako ne kažem da nevolim spavat joz uz malog miša R imam tako malo prospavanih noći.... ali jednostavno ne želim se dovesti u poziciju da on postane neki ološ ..a ja da se zapitam jesam li mu ja kako pomogla uopće...a isto tako želim da ljubica E jednog dana pazi na svog brata i moje živce hehe...to je šala naravno...

dobro bar to rano dizanje ima i jednu dobro stranu spremila sam sve po stanu od sinoć što je ostalo,pripremila sve za ručak i u miru se družim u virtualnom svijetu u svoju jutarnju kaficu i cigareticu...smokin....puse svima i ugodan radni dan vam želim mah

- 07:59 - Komentari (1) - Print - #


<< Arhiva >>