Design by:*Maria*
  listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

subota, 23.10.2010.

moja prva priča....

Dakle ovako ja sam inače mama...da mama na kvadrat jedne prekrasne četverogodišnje djevojčice E i jednog malog miša R koji je nedavno napunio godinu...
Udana sam evo već ulazim u 5 godinu braka ..nekad sretnog nekada i ne...ali guramo jedno drugo uz sve trnje što nam se nađe na putu do sretnog života..
Inače nezaposlena od nedavno pa muku mučim dakle imat ćete o čemu čitati...živimo u obiteljskoj zajednici kod mm-ove bake i djeda ..što naravno nije savršena opcija ali jednina koja nam se nudi ...Mm nače često radi vikendom noćne pa sam najčešće sama sa sobom pa imam o čemu razmišljat zato sam se i odlučila na blog jer papir(u ovom slučaju tipkovnica) može puno više podnjet nego nečija glava...toliko ukratko o meni i o onome o čemu ću ja pisati...sretan


Jutros sam se digla u 9h..otečena sva jel cijelu noć nisam oka sklopila od začepljenog nosa i kašlja koji me ometao ...subota je da ovaj moj se vratio tek iz noćne pa će vjerojatno crkavat u krevetu do 15 h...boli njega ona stvar šta ću ja danas smislit za ručak i s koliko para...bitno da je papica na stolu njami što ..što..ma ništa napravit ću ono što klinci najviše vole a i on ..bolonjez ...za to mi treba malo para ,malo vremena a hranjivo je...Najdraži nije jeo meso jučer pa nemogu mu opet podvalit bezmesno jelo ....
ali prvo sam popila čaj da mi da snage za R koji je definitivno zahtjevno djete ...bar naspram E koja tamo di ju staviš s njom nikakve brige ..ali zato R sve nadoknađuje..
Bratova žena moja šogi odlučila je uzet E k sebi vodi ju u kino i noćas će spavat kod nje ..Najdraži će opet u noćnu a ja ovakava bolesna moram se pobrinit za R jer njega niko neće no čak ni na par sati...a šta ću rodila sam ih sebi ne nekom drugom ...nije mi teško da me ne shvatite krivo ali ponekad me uhvati kriza i prođe mi kroz glavu šta je meni ovo trebalo sa moje 24 godine još sam mogla izlazit ibiti slobodna i sanjati ..a sad samo sanjam o dugovima,problemima... ali onda jedan osmjeh moga R sve to popravi

- 12:42 - Komentari (3) - Print - #


<< Arhiva >>