listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by aNjIcA =)

Sve i Svasta

Ko smo mi?
Ja sam Dragana imam 12 uskoro 13 godina. Idem u 6. razred, rodena sam 30.03. Volim jednog malog Marka Zarica i Cukoladu. Ne volim dvolicne i ljude koji cesto menjaju raspolozenja.

Ja sam Jasmina Imam 12 godina. Idem u 6 razred, rodena sam 21.11. Volim Ugljesu Bjelica. Ne volim glupe i dosadne ljude.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Slatki Marko
Image and video hosting by TinyPic

Ugljesa
Image and video hosting by TinyPic


Zelene oci se postuju, smede se vole, a za PLAVIM se LUDUJE!!!!

DDirty
RRelaxing
AAccurate
GGlamorous
AArty
NNormal
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

JJudicial
AAmorous
SSloppy
MMystical
IIntense
NNaughty
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pitali su nas dal' se volimo...ja sam rekla DA,ti si šutio...Pitali su nas dal' ćemo se rastati...ja sam rekla NE,ti si šutio...Rastali smo se,pitali su nas dal' nam je žao...Ti si rekao NE,ja sam šutjela...

Ljubila bi tvoje usne i danju i noću, šaptala ti dragi moj: samo tebe hoću! mazila bi tvoje tijelo od glave do pete, radila što nesmijem jer ja nisam više dijete...

Dok noć tiho pada i vjetar nježno piri, želim ti laku noć i neka te čuvaju vampiri. Drakule neka se s tobom slade, jer spavaš bez mene slatki mali gade...

Molim te pusti me da ti
Priđem,da te uhvatim oko
Struka,nije to strašno-samo
Moja ruka.I pogledaj me u oči pravo,
Priznaj da ti je do mene stalo,
Da me voliš makar malo!!?!

Noćas spavaju oni koji su voljeni,
a budni koji vole! Zato mirno
spavaj, jer ti imaš nekoga tko te voli!

voli onog koji voli tebe ali pazi da te nezajebe ako kaze umrecu zbog tebe ti mu reci umri ko te JEBE!!!

UDARNA VIJEST: istrazivanje iz Amerike: ljudi koji su losi u krevetu i koji nikada nemaju dobar SEX drze mobitel u desnoj ruci dok citaju poruke!!! Prema tome...

Never let the fear of striking out keep you from playing the game!!!(sto znaci) Nikad ne dopusti da te strah od ispadanja izbaci iz igre!!!

KAKO GOD DA SI POGRIJEŠIO, UČINI SVE ŠTO JE POTREBNO DA TO ISPRAVIŠ


nedjelja, 21.10.2007.

O MARKU i Ugljesi

Marko je mali, slatki, preslatki decko koji je nazalost 5. razred. Ima slatk plave oci, i lep glas. Odkako je dosao u nasu skolu i devojcice i decaci su se zaljubili u njega.
by: Gaga

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ugljesa ja sexy decko, kojeg voli vise curica u 6.-im razredima, kao i ja. Ima crnu kosu i smede oci. Jako je nizak. Nazalost on mene ne primecuje. by:Jaca

Image and video hosting by TinyPic
(nije bas nesto ispao ali ipak....)

I to je to. I jos nesto:::... Koji od ovi dvojice je lepsi: Marko ili Ugljesa????



| Komentari (7) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.