Image Hosted by ImageShack.us ASH OF THE MIND - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 10.03.2007.

ASH OF THE MIND

ev mene malo...
dugo ne napisah nešto, al jbga nema se vremena... neke druge stvri mi zaokupirale život tak da ono...
jbga stvari se s vremenom mijenjaju...
i tak...
ne znam o ćem da pišem osim o tome da sam bila u sarajevu s ekipom s faksa (forumaši)...
bilo prejebeno, nemrem to opisat... mislim kad uzmeš u obzir da je nas 10 živjelo pilo, jelo i spavalo zajedno i to u jednoj sobi je doista fascinantno pogotovo kad uzmeš u obzir da se znamo nekoloko mjeseci...
ponekad se ljudi jednostavno nađu...
ovo je pogled sa vidikovca na grada...
Image Hosted by ImageShack.us
slika baš i nemože dočarati osječaj...
sarajevo je jedan topli i fascinantni grad, jednostavno čim dođeš zaljubiš se u njega...
hmmmmm a kaj smo mi radili, dal je to upitno, pa pilo se uglavnom... obišao se grad... zadnji dan smo sjeli na tramvaj i otišli negdje... uglavnom taj dio grada izgleda ko novi zagreb...
Image Hosted by ImageShack.us

puno ljudi me pitalo dal ima gdje za izać il smo sam visili u pivnicama...
nismo bili ni u jednoj pivnici, mislim jesmo al smo odmah izašli jerbo bijaše krcato...
ima gro mjesta za izać i za svakog se može nać po nešto... pošto smo bili sam na tri noćenja nismo obišli sva mjesta u gradu, al tam di smo bili bijaše jebeno...
i nije sav razrušen kak većina ljudi misli...
ljudi tamo su dobri pristupačni, uglavnom moglo bi se reć ono kaj mi nismo...
Image Hosted by ImageShack.us
ovo je slikano u ulici gdje nam je bio smješten hostel... ovo kaj vidite s desne strane je groblje... naime njihova groblja se nalaze po cijelom gradu...
i tak... ak imate priliku odite tam nećete požalit... sljedeća destinacija beograd... valjda uskoro...
pozzz

vidjamo se...
- 15:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>