Image Hosted by ImageShack.us jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 21.02.2007.

članak

uglavnom ev nakon godine i pol objavila se naša slikica...
uglavnom da vas uputim u priču, radi se o plaćanju školarine djeci branitelja a slika je slikana ispred mog faksa na dan prijamnog...
uglavnom čitam komentare i mogu reć da u našoj zemlji žive takve zatucane, neobrazovane seljačine da je to prestrašno...

kak si mogu dat za pravo komentirat stanje na sveučilištu kad tu riječ ne mogu ni izgovorit a kamoli da neko od njih ima diplomu...
btw studiram ekonomiju i ovi komentari naspram izgleda su me skroz raspidili... na mom faksu ima tolko neprosperitetnih glupana i glupača koju "pristojno" izgledaju, kaj god vama seljačinama to značilo... a u glavi imaju manje od propuha i onda tkavi jadnici idu komentirat druge...
naime tak je moja kolegica iskomentirala nedavno da ne kuži da kak na ovaj faks mogu dolazit ljudi u tenisicama i s pirsevima...
hmmmmm nije da je ona par dana prije dolazila u tenisicama, al onda si je kupila nove štikle pa ja sad čru student... da ne smijem zaboravit činjenicu da je plazila po zidu dok smo hodali stepenicama jerbo nemre hodat u petama... glupača, da ne govorim o kvocjentu inteligencije... pa i puž bi prije naučio neke osnove od nje... i onda se pita zakaj ju svi stalno prcamo...
ZATO KAJ SI NEOPISIVO GLUPA...

mojca me tjera...
moram da grem... pozz
vidjemo se...
- 19:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>