Image Hosted by ImageShack.us SREĆA TI JE JAKO BLIZU. DANAS NA TVOJEM PUTU CVATE CVIJEĆE, TREBAŠ GA SMO OTKRITI... IL TI ŽIVIO KONZUMERIZAM... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 15.02.2007.

SREĆA TI JE JAKO BLIZU. DANAS NA TVOJEM PUTU CVATE CVIJEĆE, TREBAŠ GA SMO OTKRITI... IL TI ŽIVIO KONZUMERIZAM...

Image Hosted by ImageShack.us
I tak... i taj dan je prošo... valentinovo... bilo ljepo...
makar nisam romaničan tip i to mi valentinovo nekak tak bzvz... al dobro idemo dalje...

primjetih da sam u prošlom postu napisala da manje pijem i da polinjem učit, kao nema zajebancije, je kurca u zadnje vrijeme sam sam pila i zajebavala se tak da i nisam baš postigla neki akademski uspjeh... al bit će bolje ima vremena...
sam se opijam s ljudofima, al tome mora doći kraj...
iako mi svi fale i sve bi htjela vidjet i bit sa svima, al snave ipak ima pravo, nemrem tak ipak neke obveze i neki ljudi su mi sad ispred drugih i ak mi se zamjeri da propustim koju pijanku onda to nisu ljudi kojima je ubiti stalo do mene... ma kaj ja pričam ipak sam i ja sebična kuja, vrijeme je da se posvetim sebi i ozbiljnijim stvarim... budućnosti...
jebate sutra se moram ful rano dić, vadit krv, pa radit, pa kupit karte za pipse i na kavicu i ode cijeli dan...
al dobro...
nikad nije dosadno...
kumće mi imalo rođendan jučer al kao okupljanj il ti slavlje bilo u subotu...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

mal sam kljucala jerbo tjedan bio prepun, izlazaka, zajebavanja i inih pizdarija...
blokada...
ma niš uživajte...
i vidjamo se...
- 21:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>