Image Hosted by ImageShack.us jAcA & jAcAburAz

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 17.01.2007.

ŽELIM BITI TI...NE...

jeste se kad zapitali što želite u životu... što doista želite u životu...

u zadnje vrijeme se to dosta pitam... hmmmmm kad nađem vremena za razmišlanje koje nije vezano uz faks ili druge ljude...
u zadnje vrijeme mozak su mi prepunili drugi ljudi, jednostavno višem razmišljam o drugima nego o sebi...
pomalo mi je dosta svega... malo olakšanje mi bilo u utorak... jučar u biti... opet okupljanje forumaša bilo jebeno... nismo tolko popili ko prijašnjih puta, al zato smo se iščagali u gjuri2... ma prejebeno...
zazujtah malo...
kaj oću, kaj ću, osim onog kaj ne mogu nikako imat, više vremena, ne znam...
nekak mi se čini ko da imam sve, a opet... nemem nekaj fali... al ne znam kaj...

ponekad se pitam hoću li se ikad promjeniti... na kraju krajeva u biti ljude ne možeš promjeniti, jerbo ti si već izgrađena ličnost još kad si dijete, brijem da s neke 3 god. il tak neš...
da mjenjamo se... i ja sam se puno promjenila u ovih godinu dana, ono malo sam ozbiljnija, recimo... drugaćije gledam na stvari, a opet.. ne mogu si pomoći...
više manje sve promjene su pozitivne, bar ih ja tak doživljavam... osim jedne... jednostavno više nemam tolko tolerancije ko prije, jednostavno ne mogu više tolerirati neke stvari, ljude... osobito ljude
svi mi imamo glupe izjave, pijane ispade, ma i trjezne... al neki ljudi... jednostavno ne...

hmmmmm učeje, moram ići učit, a kaja ja sad radim pišem post, a moraš nekak ubit vrijeme...

granice... to mi je sad palo na pamet, razmišljajući o jednom nedavnom događaju, gdje su granice, jesu li one individualna stvar, al kad ti neko kaže da si prešo sve granice, zakaj bi slušali njega, zar ima neko nepisano pravilo il tak neš ko bonton... do kud možemo ić... kaj se tolerira, a kaj kažnjava...

život u svjetu pravila...
živimo u svjetu nepisanih pravila i to me totalno ubija... zbog tih pravila stvari su tako jednolične, tako iste... kopije...
nema više individualiza, umro je... od usamljenosti... koja ironija...

da se vratim na početak, ne znam kaj želim zato uglavnom radim stvari koje mi dođu, al i ja se ponekad zaustavim...
zašto, zato kaj poštujem i volim neke ljude, kaj god neki rekli ili mislili...
kolko sam dobra i draga dalo bi se diskutirati...

i onda se pitam, poštujem li te... zašto mislim da je odgovor negativan
- 21:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.01.2007.

DOSADA...

i tak...
bezveze...
osječam se totalno bezveze...
dosadno mi...
niš mi se ne da...
našla malo vremena pa ajde da napišem neki post nemam nimalo inspiracije, niti mi se neda nekaj pisat al ono baš da ne bude takvo mrtvilo...
trulež... totalni...

me new lokkkk, kako kulj...

Image Hosted by ImageShack.us

nisam se napila i izludurala od nove, strašno, sve će se to uskoro nadoknadit, yes yes...

end...
vidjamo se, nadam se uskoro...
- 19:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>