Image Hosted by ImageShack.us A JE TO... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 16.11.2006.

A JE TO...

denes bijaše nadasve smješan i zanimljiv dan...
jojo se okušao u popravljanju, što je rezultiralo novom epizodom majstora te smo neko vrijeme proveli u mrakunono
Image Hosted by ImageShack.us

ma sve mi smješno danas...
bila sam danas tako kulllllllll.......
bijasmo na kavi u komi, to je tzv. fency birc, al komentari su bili, koma je koma...
i onda se bune kad ja oću u pikaro... a da zaboravih spomenut da sam bila s curama s faksa...

al dobra stvar je ta kaj brijem da nekaj stavljaju u kavu što me učinilo hiperaktivnom i više nisam bila tolko ljuta i imala potrebu pobit sveburninmad

Image Hosted by ImageShack.us

e jel ko možda primjetio natpis na onom žapcu kaj je na ilici....
piše ko voli jeftinije kupuje žapca... tak već stoji brijem godinama al jedino tam...
to me fascinira svak put kad to vidim...
na znam il to nisu primjetili il ih jednostavno nije briga, il im je prevelik trošak promjeniti to...

no dobro, kako se danas brzo ispraznio tramvaj, naime iz meni još nepoznatog razloga tramvaj je nakon trga skrenuo u frankopansku kaj nas je sve zbunilo... a zatim je i jedanaestica skrenula... al poslje je sve išlo normalno...
još ne znam razlog...
the truth is out there...

ev sad baš neš gledam vijesti... jebate ova treba kaj je umrla od anoreksije... sam me jedno zanima kak je uspjela izdržat bez jela, ja sam sva neka mala sitna, mršava, al sam nonstop gladna i moram jest, kaj se dešava il ti ne dešava u tvojoj glavi da si tak neš napraviš...

buddha mi boluje od bulimije, kak se zrigala maloprije, očito se i ona želi proslavit u svjetu mode...
a beba moja, sad krmi negdje... cijeli dan se klošari negdje i onda dođe doma naždere se i krmi cijelo vrijeme... da ne zaboravim budi me svako jutro da ju nahranim, što se znalo pokazati vrlo korisnim jerbo znam prečesto zaspat il ne čujem alarm, a ona kad ga čuje odmah skače na mene i budi me... a pametno moje malo...

aj ljudofi uživajte i vidjamo se...
- 22:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>