Image Hosted by ImageShack.us KO SE NIJE SKRIO MAGARAC JE BIO - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 02.11.2006.

KO SE NIJE SKRIO MAGARAC JE BIO

ahoj, kako ste ljudofi, ev nađoh malo vremena pa odlučih napisat neki post...thumbup

i tak...

zanimljivosti... puno... uglavnom posvećujem se faksu, to sam čvrstoodlučila, u biti me pritisli rokovi, moram napisat seminar sutra,i nabavit literaturu za drugi,i odabrat temu za treći, uf uf kako li sam nabrijana, ilmožda nadobudna, ma nije ni bitno...
kad smo već kod faksa, skupila se ekipa efzg forumaša, na pelinu... bilosuper super, puno se jel party, a kaj bi drugo,i tak, napih senut, a niš čudno...

e da jeste primjetili da stare dvojke kad se zatvaraju vrata ispuštaju smješan zvuk, ma presmješno, il je ipak stvar samo u meni... ma smješno,je al brijem da ljudi ne primječuje takve sitnice oko sebe...

Image Hosted by ImageShack.us

ošišah buraza... sad ima kratku kosu ko jaz,naughty, a dobro...

da li ima neš vrijedno spomena, e da gledali smo jacass jučer, kako je brutalno odvratan, ma morate to pogledat... fakat su pretjerali, al svejedno je smjeđšno, alnajsmješnije, u biti totalna tragikomedija je u tome kaj oni dobivaju enormne pare za to, dok ih neki debilčeki, kopiraju na svoju kako zdravstvenu tako i ekonomsku štetu, radi čeg, ma debili...
ma svi smo mi glupi, al bolje bit glup ponekad, onda ne razmišljaš tolko i sretniji si, kad kažem glup ne mislim što se tiće obrazovanja, ono inteligentan, al jednostavno pustiš mozak na pašu...

i tak...

vidjamo se poz svima...
- 22:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>