Image Hosted by ImageShack.us HELOOOOO HELOOOOOOOOOO HELOOOOOOOOO - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

utorak, 16.05.2006.

HELOOOOO HELOOOOOOOOOO HELOOOOOOOOO

Dosadno mi... u biti nije mi dosadno neko sam živčana, o da i to krvnički, mogla bi ubit nekog i tako danima poludit ću, u biti danas sam se uspjekla kak tak skulirat, biti malo smirenija, pozitivno je bilo to kaj nisam bila okružena ljudima koje znam, pa nisam morala špizdit na njih, daj prekini već jednom živciraš meburninmad, kak me tak neko sranje može totalnoizbacit iz takta, totalni gubitak kontrole, e za dan dva joj, sve me strah, odnosno nije he he... no dobro sve će to proć, jednog dana, kad se jel il ti ne... uglavnom danas me teta upisala na neki tećaj izrade nakita, ona je htjela ić a neda joj se solo pa je mene pozvala, sad ću bit kinky i znat ću izrađivat nakit,baš kul, volim radi neš kreativno i napon ću moć malo popričat s tetom nisam juveć dugo vidla... kaj se zbivalo u zadnje vijeme pa danas sam nakon dugo vremena posjetila nsb i malo učila, danas je sezona učenja otvorena, već je bilo i vrijema, sad ću se više posvetit fuksu i učenju. starci bili otišli na tjedan dana pa smo uživali, baš je bilo dobro, sad mi je sve čudno... previše sam se navikla na neke stvari i to nije dobro, to me izluđuje, aaaaaaaa zašto zašto, izdržat ću još jedan dan ne do sutra, ne mogu više ne mogu jednostavno fizički to ne mogu izdržat, a u pičku materinu... poderala sam si čarapu danas novu jučer sam ju kupila i to na starki pa ne mogu vjerovat... jedina stvar koja me danas usrečila i malo smirila je moja nova kapica, prekrašna je, e baš je jebačka, onakva kakvu sam i htjela, najrađe bi ju cijelo vrijeme nosila.... sutra grem s mojcom na kavu... napokon nismo se vidle od utorka brijem kad su ona mile i boba došle do mene,bilo je jebeno slušale smo tajči... ja volim tajči, kad sam bila klinka stalno sam ju slušala i pjevala i plesala, znala sam sve pjesme napamet, više ne tolko, jebiga godine su učinile svoje, a šta češ... i da sjedila sam na školjci na kojoj je srao dino dvornik, akd me vidite od oduševljenja morate pljunut na mene... arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr grizem, kolko još, kako je ta treba, jel majka priroda kuja, kak te uvjek sjebe, kujo, da možda sam se ja malo zajebavala, al to je sve bilo zasluženo, ovo fakat nije humano..... grrrrrrrrrrrr mrzim te kujo....
bit će bolje, smirit ću se ja uskoro i onda ću bit normalna i neću vas tuč, ni grist ni ništa bit ću milo djete, što bi začilo, mala kuja, al ne kujica, nisam ja kujica, on je..... da i nemojte me nakon ovg strpat u ludaru tam su sami luđaci niko nije normala...
- 22:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>