Image Hosted by ImageShack.us KAKO JE GLU GUN COOL - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

nedjelja, 19.03.2006.

KAKO JE GLU GUN COOL



Image Hosted by ImageShack.us
uffff kak me svrbe leđa neko mi ugasio pljuzu na leđima prošli tjedan i sad me to izluđuje...
ziher ću imat ožiljak grrrrrrrr...

hmmmm St. Patrick's Day šta reć, napisala sam da ćemo u tornicu e nismo bili, jednostavno stvari se ne mogu poklopit uvijek kak mi to želimo...
da vidimo u 20h smo emil i ja došli po buraza u zvuk, dofrali kilt, a on pijan i to mrtav pijan, pa kako i ne bi kad je cugo od 14, neko vrijeme mu društvo radio i slobo, pozdrav tebi ma bit će bolje...
i tak mi ošli kupit cugu, došli do tvornice, imali namjeru uć kad karte rasprodane a buraz prepijan pa ga lik nije htio pustit i di ćemo sad a di drugdje nego u čvaru...
samo bi htjela napomenut da se fakat divim dečkima koji su taj dan imali kiltove, brijam da su ima se jaja sledila... all ih je fakat ljepo za vidjet, trebali bi se češće furat ti kiltovi...
e da čvara, bilo baš nekak, hmmmm a na znam prošle godine mi je bilo puno bolje, ove...
neki lik mi je upo sa spikom, "kako ti dobro stoje hlaće", i dodao "to ti je najveći kompliment koji ti muškarac može dat", de ajde, i sad bi ja njemu trebala past u zagrljaj i reć mu "ti si muškarac kojeg sam oduvjek čekala", a još žešći mi je bio od jučer na poslu "što tako ljepa djevojka radi ovdje", de se pokopaj...
dosta smo rano bili došli doma išla sam spavat negdje oko 3 pol 4 tak da sam bila odmorna za sljame... na sljemenu bilo dobro, nismo se puno penjali, mileje išla žičarom na vrh pa u trosatnu šetnju, gore ima snjega do koljena, na putu samo blato...
dok se ona šetala mi smo bile na već tradicionalnoj kavi...
fakat smo se bile usvinjile, gacali smo po onom odvratno blatu, onom mulju, i neka treba kad smo se vraćali zove starog da dođe po nju jerbo se zmazala i ona nemre takva po gradu, e da je bar bila znazana, da mene takk djete nazove i da nije svo u blatu, prvo bi ga bacila u blato a onda otfurala doma...
te male razmažene trebice, fakat ih ne kužim...
jučer mi je bilo doro na poslu, bila sam dovoljnu umorna da budem hiperaktivna, tak da mi je dan prošo jebeno...
danas je i burazu i meni dan bio radan, e kak je bilo ljepo vani sunce, toplo, ma prejebeno, baš neki proljetni dan, da bar sad tak bude stalno...
aj poz
- 22:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>