Image Hosted by ImageShack.us SRETAN DAN ŽENA SVIM ŽENAMA, TE ONIMA KOJI SE TAKO OSJEČAJU - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 08.03.2006.

SRETAN DAN ŽENA SVIM ŽENAMA, TE ONIMA KOJI SE TAKO OSJEČAJU

Danas je dan žena i moram priznat da nisam uopće imala takav dojam...
Ne znam nekak mi je tužno kaj jedina muška (a dobro i to je upitno) osoba koja mi je čestitala ovaj dan je bio moj buraz...
Prije je ovaj dan nešto čak i značio,možda ću sad zvučat ko neka feministica, al žene zaslužuju taj dan za razliku od muškaraca...
Razlog ovakvom mom mišljenju je da se od žene oćekuje jako puno, mi još živimo u dosta konzervativnom okrežunje gdje se od žene oćekuje da se uda izrodi djecu brine se bez pogovora o mužu i djeci,održava dom te naravno i radi... od muškarca se to baš i ne oćekuje.
Njegova zadaća je da nađe ženu koja će mu kuhat,peglat, čistit, izrodit koje djete te da zarađuje te to nabija ženi nas...
Ko zna kad će doći do ravnopravnosti spolova?!Brijem da ne tak skoro,a kaj je najtužnije,tome i nisu krivi toliko muškarci kao žene...
Ne znam dal ste primjetili,al žene se baš ne vole, kak nas je majka priroda sjebala, iskreno ni sama ne znam zaš al prije će žena sjebat ženu nego muškarca...
a tužno...

kak sam se bila smrzla danas, fakat je zahladilo navečer,još mi prođu dva tramvaj za remizu, ono četri dvanajstice.dvije sedmice i četvorka, e poludila sam...
i onak sva smrznuta uđem napokon u toliko iščekivanu jedenaesticu kad tam neka ekipica sipušta cajkene mobitelu, e poludila sam...
kako me živciraju ove seljačine kaj si puzte ziku u sutu dokraja i ovi u javnim prjevozima na mobitelu... i da puštaju ono kaj ja slušam živciralo bi me...
to mi je tak nekak seljački... kaj ti topredstavljakaj svi znaju da si baš ti tu,pa ne zanima me... aaaaaaaaaa seljačine, i još me neš užasnoživcira, znate kakimate na zadnjim vratima od busa onu tipkumda ih sami morate otvorit, e ima ljudi koji to ne znaju, tak da cijelo vrijeme histerično stišču tipku stop il ne i kad se vrata ne otvore onada izvode scenu, rekla bi budale nepismene, alpošto je kod te tipkice ilustracija,, mogu reć samoseljačine retardirane, e već sam luda, ti busevi voze već godinama,a svaki dan se nađe neka budala koja ne zna stisnut tipku pa se mora derat i pravitpametna, svađat sa svima, jerbo ona je najpametnija, zašto, zašto... sam me uznemiruju...

bambi...
- 22:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>